Dělníkem v automobilce na vlastní kůži: Jeden ze 750
3
/
11
Prohlédnout znovu
Dělníkem v automobilce na vlastní kůži: Jeden ze 750
Dělníkem v automobilce na vlastní kůži
|
Svět motorů
Šichta začíná v převlékárně. Bez pevných bot, montérek a dalších ochranných pomůcek do výroby nesmím. Brýle mě pak celý den štvou.
|
Jiří Pekárek
Před dalším školením si musím procvičit dlaně. Do každé vezmu dva golfové míčky a mám je překulovat k rozhýbání prstů. Mezitím mi třikrát spadnou.
|
Jiří Pekárek
A už to začíná. Patnáct gumových záslepek za třicet sekund? Zvládl jsem dvanáct, jedna mi potvora vytrvale padala na zem a pár dalších bylo nakřivo.
|
Jiří Pekárek
Na práci s pneumatickou utahovačkou jsem se těšil nejvíc. Za minutu jsem místo dvaceti šroubů utáhl sedmnáct. Solidní výsledek začátečníka, jen mi dva upadly.
|
Jiří Pekárek
Po předchozích disciplínách se zdá být cvakání konektorů do palubní desky jako „zívačka“. Jenže se nedržím pořadí a motám kabely.
|
Jiří Pekárek
Zacvaknout do sebe, dát podložku, dotáhnout matici. Brzdové hadičky jsem sice smontoval, ale život bych jim tedy v autě nesvěřil.
|
Jiří Pekárek
Musím ještě cvičit. V disciplíně nabírání šroubků jsem pohořel. Prý jsem ale nešikovný jen průměrně.
|
Jiří Pekárek
Konečně na věc. Do provozu sice nováčky nepouštějí, ale aspoň mohu nasadit čalounění…
|
Jiří Pekárek
… a dotáhnout hlavici řadicí páky. Jenom po mě práci musejí předělat zkušenější.
|
Jiří Pekárek
Jiří Sedlák, vedoucího tréninku pro sekci montáž
|
Jiří Pekárek