Logo magazínu

Mazda 6 2.0 Skyactiv-G/121 kW Revolution: Hodnoty zachovány!

9/11
Prohlédnout znovu

Mazda 6 2.0 Skyactiv-G/121 kW Revolution: Hodnoty zachovány!

Mazda 6 2.0 Skyactiv-G/121 kW Revolution | Svět motorů
Základní objem 489 litrů není přehnaně moc, důležitější je však pravidelný tvar | Jiří Káš
Vzadu je pro kolena místa nadmíru, svažující se střecha vadí vyšším cestujícím. | Jiří Káš
Předním sedačkám by prospěly delší sedáky, navzdory celkově sportovnímu charakteru šestky není boční vedení výrazné. | Jiří Káš
Šestistupňová převodovka je dokonalá. | Jiří Káš
Blíž starým atmosférickým časům se aktuálně nedostanete. Dvoulitr Skyactiv-G táhne skoro jako tenkrát. | Jiří Káš
V menu se pohybujete ovladačem, nebo dotykově. | Jiří Káš
Prakticky totožný pohled se naskytne majitelům CX-5, výraznější rozdíl představuje pouze bílé podsvícení ventilace. | Jiří Káš
Prakticky totožný pohled se naskytne majitelům CX-5, výraznější rozdíl představuje pouze bílé podsvícení ventilace. | Jiří Káš
Základní objem 489 litrů není přehnaně moc, důležitější je však pravidelný tvar | Jiří Káš
Mazda 6 2.0 Skyactiv-G/121 kW Revolution | Jiří Káš