Logo magazínu

Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo: Kaskáda požitků

11/17
Prohlédnout znovu

Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo: Kaskáda požitků

Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Svět motorů
Zážehový čtyřválec 1.6 SIDI (Spark Ignition Direct Injection) jsme už důkladně představili a krátce se s ním svezli při mezinárodním představení. | Svět motorů
Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Svět motorů
Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Svět motorů
Výbava umí být luxusní, nechybí třeba elektrické podavače pásů. | Svět motorů
Objem kufru se podle polohy střechy mění mezi 280 a 380 litry. Pod víkem jsme našli druhá světla a malý vstup. | Svět motorů
Objem kufru se podle polohy střechy mění mezi 280 a 380 litry. Pod víkem jsme našli druhá světla a malý vstup. | Svět motorů
astrou se shodují přístroje i změť tlačítek na středovém panelu. Design palubní desky je nový, kožený povrch přidává na výjimečnosti. Výbava umí být luxusní, nechybí třeba elektrické podavače pásů. | Svět motorů
Od tak dlouhé karoserie jsme čekali víc místa pro cestující vzadu. | Svět motorů
Plátnem můžete hýbat až do rychlosti 50 km/h, s prací je hotovo za 17 sekund. Ovládá se z interiéru nebo dálkově. | Svět motorů
Plátnem můžete hýbat až do rychlosti 50 km/h, s prací je hotovo za 17 sekund. Ovládá se z interiéru nebo dálkově. | Svět motorů
Plátnem můžete hýbat až do rychlosti 50 km/h, s prací je hotovo za 17 sekund. Ovládá se z interiéru nebo dálkově. | Svět motorů
Plátnem můžete hýbat až do rychlosti 50 km/h, s prací je hotovo za 17 sekund. Ovládá se z interiéru nebo dálkově. | Svět motorů
Plátnem můžete hýbat až do rychlosti 50 km/h, s prací je hotovo za 17 sekund. Ovládá se z interiéru nebo dálkově. | Svět motorů
S astrou se shodují přístroje i změť tlačítek na středovém panelu. Design palubní desky je nový, kožený povrch přidává na výjimečnosti. | Svět motorů
Proti astře je řazení lehčí, přesnější a má kratší dráhy | Svět motorů
Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Svět motorů