Logo magazínu

Muzea na prázdniny: S pompou!

10/12
Prohlédnout znovu

Muzea na prázdniny: S pompou!

Technické muzeum Tatra | Svět motorů
Sanitka ze série T603 A. Osmiválcový kombík z roku 1964 bohužel zůstal pouze prototypem. | Svět motorů
Nechybí však ani celá řada expedičních vozidel, prototypů ani dakarský speciál. Na snímku Tatra 805, se kterou projeli cestovatelé Zikmund a Hanzelka Asii v letech 1959-1964. | Svět motorů
Ta se datuje od roku 1898. | Svět motorů
Celou jednu halu zabírá historie nákladních vozů značky | Svět motorů
Modely nerealizovaného lidového vozu z roku 1954. O pohon se měl starat vzduchem chlazený dvou- nebo čtyřválec. | Svět motorů
Speciální kabriolet odvozený od řady 613 sloužil při vojenských přehlídkách. Dostal kvůli tomu automatickou převodovku. | Svět motorů
Návštěvníci s chytrým telefonem budou ve výhodě. Přes QR kód se dostanou na stránky s podrobnějším popisem modelu i videi. | Svět motorů
Motorový vlak první třídy určený pro trasu Praha-Bratislava s názvem Slovenská strela | Svět motorů
Nějak takto mohl vypadat servis v meziválečném období. | Svět motorů
Lidový vůz s boxerem u zadní nápravy a aerodynamickou karoserií Tatra V570 uvedl šéfkonstruktér Hans Ledwinka v roce 1933. O rok tak předběhl podobně řešeného brouka. | Svět motorů
První továrně vyráběný vůz na území Rakouska-Uherska se jmenuje Präsident. Vznikl v roce 1897. Toto je však replika. | Svět motorů