Muzea na prázdniny: S pompou!
1
/
12
Prohlédnout znovu
Muzea na prázdniny: S pompou!
Technické muzeum Tatra
|
Svět motorů
Sanitka ze série T603 A. Osmiválcový kombík z roku 1964 bohužel zůstal pouze prototypem.
|
Svět motorů
Nechybí však ani celá řada expedičních vozidel, prototypů ani dakarský speciál. Na snímku Tatra 805, se kterou projeli cestovatelé Zikmund a Hanzelka Asii v letech 1959-1964.
|
Svět motorů
Ta se datuje od roku 1898.
|
Svět motorů
Celou jednu halu zabírá historie nákladních vozů značky
|
Svět motorů
Modely nerealizovaného lidového vozu z roku 1954. O pohon se měl starat vzduchem chlazený dvou- nebo čtyřválec.
|
Svět motorů
Speciální kabriolet odvozený od řady 613 sloužil při vojenských přehlídkách. Dostal kvůli tomu automatickou převodovku.
|
Svět motorů
Návštěvníci s chytrým telefonem budou ve výhodě. Přes QR kód se dostanou na stránky s podrobnějším popisem modelu i videi.
|
Svět motorů
Motorový vlak první třídy určený pro trasu Praha-Bratislava s názvem Slovenská strela
|
Svět motorů
Nějak takto mohl vypadat servis v meziválečném období.
|
Svět motorů
Lidový vůz s boxerem u zadní nápravy a aerodynamickou karoserií Tatra V570 uvedl šéfkonstruktér Hans Ledwinka v roce 1933. O rok tak předběhl podobně řešeného brouka.
|
Svět motorů
První továrně vyráběný vůz na území Rakouska-Uherska se jmenuje Präsident. Vznikl v roce 1897. Toto je však replika.
|
Svět motorů