Logo magazínu

Kia pro_cee´d 1.6 T-GDI GT Plus: Oba palce nahoru!

1/15
Prohlédnout znovu

Kia pro_cee´d 1.6 T-GDI GT Plus: Oba palce nahoru!

Kia pro_cee´d 1.6 T-GDI GT Plus | Jiří Káš
Speciality nejrychlejšího cee‘du. Hliníkové pedály, označení v masce a zadní nárazník, pod nímž vykukuje mohutná koncovka výfuku. Zvuk se výrazněji mění až ve vyšších otáčkách a na rozdíl od různých umělých „laďáků“ působí přirozeně. | Jiří Káš
Speciality nejrychlejšího cee‘du. Hliníkové pedály, označení v masce a zadní nárazník, pod nímž vykukuje mohutná koncovka výfuku. Zvuk se výrazněji mění až ve vyšších otáčkách a na rozdíl od různých umělých „laďáků“ působí přirozeně. | Jiří Káš
Speciality nejrychlejšího cee‘du. Hliníkové pedály, označení v masce a zadní nárazník, pod nímž vykukuje mohutná koncovka výfuku. Zvuk se výrazněji mění až ve vyšších otáčkách a na rozdíl od různých umělých „laďáků“ působí přirozeně. | Jiří Káš
Přístrojová deska se od ostatních cee‘dů odlišuje v minimálních detailech, všimli jsme si hlavně volantu s vyšitým logem GT. Stejná písmena na tlačítku u ovládání tempomatu přepínají prostřední budík do „závodního“ režimu. | Jiří Káš
Přístrojová deska se od ostatních cee‘dů odlišuje v minimálních detailech, všimli jsme si hlavně volantu s vyšitým logem GT. Stejná písmena na tlačítku u ovládání tempomatu přepínají prostřední budík do „závodního“ režimu. | Jiří Káš
Přístrojová deska se od ostatních cee‘dů odlišuje v minimálních detailech, všimli jsme si hlavně volantu s vyšitým logem GT. Stejná písmena na tlačítku u ovládání tempomatu přepínají prostřední budík do „závodního“ režimu. | Jiří Káš
Kia pro_cee´d 1.6 T-GDI GT Plus | Jiří Káš
Kia pro_cee´d 1.6 T-GDI GT Plus | Jiří Káš
Základní objem dosahuje 380 litrů, vstup je kvůli tuhosti karoserie užší | Jiří Káš
Šestistupňová převodovka řadí dobře, občas bychom ale rádi konkrétnější dráhy | Jiří Káš
Šestistupňová převodovka řadí dobře, občas bychom ale rádi konkrétnější dráhy | Jiří Káš
Poloha za volantem je výborná, chválíme rozsah nastavení volantu. Sedačky dodalo Recaro, boční vedení je opravdu důkladné. | Jiří Káš
Poloha za volantem je výborná, chválíme rozsah nastavení volantu. Sedačky dodalo Recaro, boční vedení je opravdu důkladné. | Jiří Káš
Kia pro_cee´d 1.6 T-GDI GT Plus | Jiří Káš