Renault Mégane Grandtour GT: Modrý útok do zatáček
1
/
9
Prohlédnout znovu
Renault Mégane Grandtour GT: Modrý útok do zatáček
Jezdit za slibovaných 7,3 litru se nám nepovedlo, ale i výsledek 8,8 považujeme u tohoto typu auta za slušný
|
Svět motorů
Pohodlí i oheň – to je GT uvnitř. Interiéru dominuje volant z Méganu R.S., na sportovní pojetí odkazují analogový rychloměr, kovové pedály či karbonový dekor před spolujezdcem. Parádní jsou sedadla s výrazným bočním vedením.
|
Svět motorů
Renault Mégane Grandtour GT
|
Svět motorů
Pohodlí i oheň – to je GT uvnitř. Interiéru dominuje volant z Méganu R.S., na sportovní pojetí odkazují analogový rychloměr, kovové pedály či karbonový dekor před spolujezdcem. Parádní jsou sedadla s výrazným bočním vedením.
|
Svět motorů
Pohodlí i oheň – to je GT uvnitř. Interiéru dominuje volant z Méganu R.S., na sportovní pojetí odkazují analogový rychloměr, kovové pedály či karbonový dekor před spolujezdcem. Parádní jsou sedadla s výrazným bočním vedením.
|
Svět motorů
Pohodlí i oheň – to je GT uvnitř. Interiéru dominuje volant z Méganu R.S., na sportovní pojetí odkazují analogový rychloměr, kovové pedály či karbonový dekor před spolujezdcem. Parádní jsou sedadla s výrazným bočním vedením.
|
Svět motorů
GT vychází z paketu GT Line, dostupného za 36 900 Kč pro všechny mégany s výbavou Dynamique. Specifi cký je design nárazníků, GT má 18” litá kola a tvrdší podvozek.
|
Svět motorů
Renault Mégane Grandtour GT
|
Svět motorů
Pohodlí i oheň – to je GT uvnitř. Interiéru dominuje volant z Méganu R.S., na sportovní pojetí odkazují analogový rychloměr, kovové pedály či karbonový dekor před spolujezdcem. Parádní jsou sedadla s výrazným bočním vedením.
|
Svět motorů