Logo magazínu

Renault Mégane Grandtour GT: Modrý útok do zatáček

3/9
Prohlédnout znovu

Renault Mégane Grandtour GT: Modrý útok do zatáček

Jezdit za slibovaných 7,3 litru se nám nepovedlo, ale i výsledek 8,8 považujeme u tohoto typu auta za slušný | Svět motorů
Pohodlí i oheň – to je GT uvnitř. Interiéru dominuje volant z Méganu R.S., na sportovní pojetí odkazují analogový rychloměr, kovové pedály či karbonový dekor před spolujezdcem. Parádní jsou sedadla s výrazným bočním vedením. | Svět motorů
Renault Mégane Grandtour GT | Svět motorů
Pohodlí i oheň – to je GT uvnitř. Interiéru dominuje volant z Méganu R.S., na sportovní pojetí odkazují analogový rychloměr, kovové pedály či karbonový dekor před spolujezdcem. Parádní jsou sedadla s výrazným bočním vedením. | Svět motorů
Pohodlí i oheň – to je GT uvnitř. Interiéru dominuje volant z Méganu R.S., na sportovní pojetí odkazují analogový rychloměr, kovové pedály či karbonový dekor před spolujezdcem. Parádní jsou sedadla s výrazným bočním vedením. | Svět motorů
Pohodlí i oheň – to je GT uvnitř. Interiéru dominuje volant z Méganu R.S., na sportovní pojetí odkazují analogový rychloměr, kovové pedály či karbonový dekor před spolujezdcem. Parádní jsou sedadla s výrazným bočním vedením. | Svět motorů
GT vychází z paketu GT Line, dostupného za 36 900 Kč pro všechny mégany s výbavou Dynamique. Specifi cký je design nárazníků, GT má 18” litá kola a tvrdší podvozek. | Svět motorů
Renault Mégane Grandtour GT | Svět motorů
Pohodlí i oheň – to je GT uvnitř. Interiéru dominuje volant z Méganu R.S., na sportovní pojetí odkazují analogový rychloměr, kovové pedály či karbonový dekor před spolujezdcem. Parádní jsou sedadla s výrazným bočním vedením. | Svět motorů