Logo magazínu

Chevrolet Camaro ZL1 AT: Doping povolený a žádoucí

7/18
Prohlédnout znovu

Chevrolet Camaro ZL1 AT: Doping povolený a žádoucí

Chevrolet Camaro ZL1 AT | Jiří Káš
Chevrolet Camaro ZL1 AT | Jiří Káš
Chevrolet Camaro ZL1 AT | Jiří Káš
Chevrolet Camaro ZL1 AT | Jiří Káš
Chevrolet Camaro ZL1 AT | Jiří Káš
Kaplička přístrojů už nemůže být hranatější. Retro jak má být... | Jiří Káš
Sestava ukazatelů před voličem převodovky působí dost laciným dojmem. Velká tlačítka patří programům ESP. | Jiří Káš
Za mřížemi černých dvacítek ze všech sil makají brzdy Brembo. Nadřou se – Camaro váží 1,9 tuny. | Jiří Káš
Chevrolet Camaro ZL1 AT | Jiří Káš
Chevrolet Camaro ZL1 AT | Jiří Káš
Chevrolet Camaro ZL1 AT | Jiří Káš
Chevrolet Camaro ZL1 AT | Jiří Káš
Chevrolet Camaro ZL1 AT | Jiří Káš
Chevrolet Camaro ZL1 AT | Jiří Káš
Poctivý americký motor ze staré školy: osm válců, objem 6,2 litru, dva ventily na válec a rozvod OHV. Ostrá verze ZL1 k tomu všemu dostala kompresor, který dýchá přes karbonovou žaluzii v kapotě. Výkon 580 koní doprovází skvostný zvuk. | Jiří Káš
Poctivý americký motor ze staré školy: osm válců, objem 6,2 litru, dva ventily na válec a rozvod OHV. Ostrá verze ZL1 k tomu všemu dostala kompresor, který dýchá přes karbonovou žaluzii v kapotě. Výkon 580 koní doprovází skvostný zvuk. | Jiří Káš
Chevrolet Camaro ZL1 AT | Jiří Káš
Automat nabízí několik režimů, v tom nejostřejším řadí bleskově a samozřejmě dovoluje volbu stupňů pádly pod volantem. 4 | Jiří Káš