Reportáž: Jak jsme porazili Jackyho Ickxe
1
/
12
Prohlédnout znovu
Reportáž: Jak jsme porazili Jackyho Ickxe
Škoda 130 RS skončila v náročné konkurenci druhá. Za volantem seděl Matthias Kahle, sedminásobný vítěz německých rallye.
|
Svět motorů
Jako u formule 1. Uvnitř je tak málo místa na nohy, že musíte volant při nastupování stáhnout z hřídele.
|
Svět motorů
Hliníkový rám a laminátová karoserie mají zásluhu na hmotnosti vozu jen 550 kg. Maximální rychlost činí kolem 200 km/h. Automobil prý i dnes dokáže 180 km/h, ale ve vyšších rychlostech vítr podfukuje lehkou příď a vůz přestává být ovladatelný
|
Svět motorů
Kola jsou uchycena centrální maticí, která se dotahuje měděnou paličkou
|
Svět motorů
I přes název Škoda 1100 OHC jde ve skutečnosti o rozvod ventilů DOHC. Zajímavý je tím, že má ventily i vačkové hřídele v hlavě válce. Původní blok motoru pochází ze spartaku.
|
Svět motorů
S nedostatkem místa to nakonec není tak strašné. Jen po delší cestě bolí pokrčené nohy. Černá krabice pod spolujezdcem ukrývá akumulátor.
|
Svět motorů
Přesně na čas. To je na setinové soutěži veteránů nejdůležitější. Nejde o výkon motoru, ale preciznost posádky.
|
Svět motorů
Přední světlomety vozu byly původně vyklápěcí, ale brzy přepracovány na současnou podobu
|
Svět motorů
Neskutečně čiperné BMW 600 překvapilo, zkušená posádka obsadila třetí místo. Ovšem při vystupování z vozu prakticky předním oknem budila smích.
|
Svět motorů
Nejlepší z nejlepších. Na startu Rallye SBC 2013 se sešly exkluzivní kousky jako tenhle AC Greyhound.
|
Svět motorů
Milovníci Volkswagenu Brouk si přišli na své. K vidění byly snad všechny vývojové podoby typu.
|
Svět motorů
Na trati.
|
Svět motorů