Logo magazínu

Reportáž: Jak jsme porazili Jackyho Ickxe

3/12
Prohlédnout znovu

Reportáž: Jak jsme porazili Jackyho Ickxe

Škoda 130 RS skončila v náročné konkurenci druhá. Za volantem seděl Matthias Kahle, sedminásobný vítěz německých rallye. | Svět motorů
Jako u formule 1. Uvnitř je tak málo místa na nohy, že musíte volant při nastupování stáhnout z hřídele. | Svět motorů
Hliníkový rám a laminátová karoserie mají zásluhu na hmotnosti vozu jen 550 kg. Maximální rychlost činí kolem 200 km/h. Automobil prý i dnes dokáže 180 km/h, ale ve vyšších rychlostech vítr podfukuje lehkou příď a vůz přestává být ovladatelný | Svět motorů
Kola jsou uchycena centrální maticí, která se dotahuje měděnou paličkou | Svět motorů
I přes název Škoda 1100 OHC jde ve skutečnosti o rozvod ventilů DOHC. Zajímavý je tím, že má ventily i vačkové hřídele v hlavě válce. Původní blok motoru pochází ze spartaku. | Svět motorů
S nedostatkem místa to nakonec není tak strašné. Jen po delší cestě bolí pokrčené nohy. Černá krabice pod spolujezdcem ukrývá akumulátor. | Svět motorů
Přesně na čas. To je na setinové soutěži veteránů nejdůležitější. Nejde o výkon motoru, ale preciznost posádky. | Svět motorů
Přední světlomety vozu byly původně vyklápěcí, ale brzy přepracovány na současnou podobu | Svět motorů
Neskutečně čiperné BMW 600 překvapilo, zkušená posádka obsadila třetí místo. Ovšem při vystupování z vozu prakticky předním oknem budila smích. | Svět motorů
Nejlepší z nejlepších. Na startu Rallye SBC 2013 se sešly exkluzivní kousky jako tenhle AC Greyhound. | Svět motorů
Milovníci Volkswagenu Brouk si přišli na své. K vidění byly snad všechny vývojové podoby typu. | Svět motorů
Na trati. | Svět motorů