Celkově to uvnitř moc trendy není, ale není co kritizovat: interiér je prostorný a výhled vzorný.
|
Jiří Káš
Subaru Outback 2.0D CVT Executive
|
Jiří Káš
Subaru Outback 2.0D CVT Executive
|
Jiří Káš
Kvůli automatu řeší Subaru čtyřkolku AWD připojitelným pohonem s elektronicky ovládanou lamelovou spojkou. S manuálem se o něj stará mezinápravový diferenciál. Poznáte to jen při terénních rozjezdech do kopce, který elektronika dávkuje pozvolně. Jinak je ale auto v terénu doma: stačí se podívat na světlou výšku – outback jí překonává většinu SUV.
|
Jiří Káš
Konstruktéři uzpůsobili převodovku Lineartronic (CVT) pro vyšší točivý moment produkovaný dieselovým motorem.
|
Jiří Káš
Facelift změnil audiosystém a navigaci.
|
Jiří Káš