Logo magazínu

Subaru Outback 2.0D CVT Executive: Samodiesel

3/9
Prohlédnout znovu

Subaru Outback 2.0D CVT Executive: Samodiesel

Celkově to uvnitř moc trendy není, ale není co kritizovat: interiér je prostorný a výhled vzorný. | Jiří Káš
Subaru Outback 2.0D CVT Executive | Jiří Káš
Subaru Outback 2.0D CVT Executive | Jiří Káš
Kvůli automatu řeší Subaru čtyřkolku AWD připojitelným pohonem s elektronicky ovládanou lamelovou spojkou. S manuálem se o něj stará mezinápravový diferenciál. Poznáte to jen při terénních rozjezdech do kopce, který elektronika dávkuje pozvolně. Jinak je ale auto v terénu doma: stačí se podívat na světlou výšku – outback jí překonává většinu SUV. | Jiří Káš
Konstruktéři uzpůsobili převodovku Lineartronic (CVT) pro vyšší točivý moment produkovaný dieselovým motorem. | Jiří Káš
Facelift změnil audiosystém a navigaci. | Jiří Káš
Řadit lze i pádly pod volantem. | Jiří Káš
Vznětový 2.0 | Jiří Káš
Kufr je opticky velký, ale dost mělký | Jiří Káš