Logo magazínu

Dacia Logan MCV 1.5 dCi: Litrový výprodej

10/15
Prohlédnout znovu

Dacia Logan MCV 1.5 dCi: Litrový výprodej

Za rezervu se připlácí 1500 korun. | Jiří Pekárek
Alespoň nějaký kryt by se hodil. | Jiří Pekárek
Roletku zavazadlového prostoru zakončuje polička. Je dost mělká. | Jiří Pekárek
Plných 573 litrů. | Jiří Pekárek
Přístrojová deska nakonec vypadá docela hodnotně. V porovnání s předchůdcem skok o několik generací. Jednoduché přístroje se výborně čtou, choromované rámečky působí vkusně. Stejně tak i dekor rámující středový panel, příplatková navigace přijde jenom na 6500 Kč. Ovládání elektrických předních oken najdeme pod regulací ventilace. Tlačítka nejsou po ruce a rozhodně by mohla být větší. | Jiří Pekárek
Přístrojová deska nakonec vypadá docela hodnotně. V porovnání s předchůdcem skok o několik generací. Jednoduché přístroje se výborně čtou, choromované rámečky působí vkusně. Stejně tak i dekor rámující středový panel, příplatková navigace přijde jenom na 6500 Kč. Ovládání elektrických předních oken najdeme pod regulací ventilace. Tlačítka nejsou po ruce a rozhodně by mohla být větší. | Jiří Pekárek
Dacia Logan MCV 1.5 dCi/66 kW Arctica | Jiří Pekárek
Větší kapsa by byla lepší. | Jiří Pekárek
Nečekané: Kapotu podpírá plynokapalinová vzpěra. | Jiří Pekárek
Řazení by sneslo přesněji vymezené dráhy. | Jiří Pekárek
Patnáctistovka si vystačí se 4,5 litry na sto kilometrů. | Jiří Pekárek
Opěrka by mohla jít vysunout výš, nad hlavou je však místa dost i pro redaktora vysokého 180 cm. Velice solidní mezera zůstala i pro kolena. | Jiří Pekárek
Loketní opěrka působí velmi chatrně. | Jiří Pekárek
Přední sedačky rozměrově neohromí, centimetry nám však vysloveně nechyběly na sedáku ani opěradle. | Jiří Pekárek
Tlačítka zadních oken jsou ztracená mezi zadními sedadly. | Jiří Pekárek