Logo magazínu

Nový Hyundai i10: Roste do krásy

8/13
Prohlédnout znovu

Nový Hyundai i10: Roste do krásy

Ocenili jsme množství odkládacích prostor, do každých dveří se navíc vejde velká lahev. Kufr narostl o 27 litrů na pěkných 252 l. Přístup je plnohodnotný, plato se na rozdíl od řady konkurentů vyklápí. | Hyundai a Jiří Baborský
Design i zpracování působí velmi solidně, dvoubarevné provedení oživí atmosféru. Líbí se nám velká zrcátka a řadicí páka dobře po ruce. | Hyundai a Jiří Baborský
Výplně dveří. | Hyundai a Jiří Baborský
Hyundai i10 je připraven i na zákazníky, kteří by byli ochotni připlatit za luxus větších aut. Umí nabídnout automatickou klimatizaci, tempomat, bezklíčkové odemykání a startování, parkovací čidla nebo vyhřívání nejen sedadel, ale i volantu. | Hyundai a Jiří Baborský
Hyundai i10 je připraven i na zákazníky, kteří by byli ochotni připlatit za luxus větších aut. Umí nabídnout automatickou klimatizaci, tempomat, bezklíčkové odemykání a startování, parkovací čidla nebo vyhřívání nejen sedadel, ale i volantu. | Hyundai a Jiří Baborský
Budíky | Hyundai a Jiří Baborský
Pozice za volantem je příjemná, nastavit jej lze jen výškově. Přední sedačky jsou komfortně velké. Vzadu je na poměry třídy místa dost, lze cestovat až v pěti. | Hyundai a Jiří Baborský
Pozice za volantem je příjemná, nastavit jej lze jen výškově. Přední sedačky jsou komfortně velké. Vzadu je na poměry třídy místa dost, lze cestovat až v pěti. | Hyundai a Jiří Baborský
Hyundai i10 | Hyundai a Jiří Baborský
Aby se vrátila investice do dražšího dieselu, je potřeba hodně jezdit. Z logiky věci tedy nemá taková motorizace smysl pro auto nejmenší kategorie, určené primárně do města. Naftu proto v nabídce Hyundai i10 nehledejme. Najdeme tam ale ekoverzi BlueDrive, což je litrový tříválec s delšími převody, pneumatikami s extrémně nízkým odporem a stop-startem (lze objednat i samostatně). Taková i10 bude výhradně čtyřmístná a měla by si vystačit se spotřebou 4,3 l/100 km. Druhou možností, jak ušetřit, je tovární úprava na LPG. Tříválec pak má odlišné charakteristiky výkonu i momentu, nádrž na 27,2 litru plynu zaujímá místo rezervy pod podlahou kufru. | Hyundai a Jiří Baborský
Aby se vrátila investice do dražšího dieselu, je potřeba hodně jezdit. Z logiky věci tedy nemá taková motorizace smysl pro auto nejmenší kategorie, určené primárně do města. Naftu proto v nabídce Hyundai i10 nehledejme. Najdeme tam ale ekoverzi BlueDrive, což je litrový tříválec s delšími převody, pneumatikami s extrémně nízkým odporem a stop-startem (lze objednat i samostatně). Taková i10 bude výhradně čtyřmístná a měla by si vystačit se spotřebou 4,3 l/100 km. Druhou možností, jak ušetřit, je tovární úprava na LPG. Tříválec pak má odlišné charakteristiky výkonu i momentu, nádrž na 27,2 litru plynu zaujímá místo rezervy pod podlahou kufru. | Hyundai a Jiří Baborský
Ocenili jsme množství odkládacích prostor, do každých dveří se navíc vejde velká lahev. Kufr narostl o 27 litrů na pěkných 252 l. Přístup je plnohodnotný, plato se na rozdíl od řady konkurentů vyklápí. | Hyundai a Jiří Baborský
Hyundai i10 | Hyundai a Jiří Baborský