Logo magazínu

Volkswagen Golf GTD: Příběh hodinek

6/9
Prohlédnout znovu

Volkswagen Golf GTD: Příběh hodinek

Točité silničky zvládá dobře. Za mokra se ale snáz projeví nedotáčivost. | David Rajdl
Skvělá károvaná sedadla jsou v základu, připlácí se za alcantarový potah boků | David Rajdl
Za aktivní tlumiče s komfortním režimem je třeba připlatit 24 400 Kč | David Rajdl
Nejsilnější verze nového dvoulitru je exkluzivitou aut jako Golf GTD, Octavia RS a ještě mnohem dražšího Audi A3 | David Rajdl
Šmrnc zdivočelých nárazníků dovádějí k vrcholu příplatkové diodové mlhovky | David Rajdl
Volkswagen Golf GTD | David Rajdl
Tahle kola k obyčejnému golfu nedostanete. Brzdy se ale liší jen červeným třmenem. | David Rajdl
Za aktivní tlumiče s komfortním režimem je třeba připlatit 24 400 Kč | David Rajdl
Volkswagen Golf GTD | David Rajdl