Logo magazínu

Škoda Rapid Spaceback: Ten správný rapid?

2/18
Prohlédnout znovu

Škoda Rapid Spaceback: Ten správný rapid?

Spaceback by se nakláněl víc, stabilizace však škodovku dál nepustí. Řízení je hodně lehké, na nerovnostech potěší komfortnější projev než u prvních liftbacků. | David Rajdl
U základní výbavy se průlez nekoná, u prostřední dáte 3600 Kč. Pak je ve standardu. | David Rajdl
Za dojezdovou i plnohodnotnou rezervu se svorně připlácí šestnáct stovek | David Rajdl
Síťový program se prodává podle výbavy od tisícovky po devatenáct stovek. Jeho přikoupení nelze než doporučit. Základní objem 415 litrů by nám víc než stačil. | David Rajdl
Řidič má jediný problém – jak si pro sebe uzurpovat loketní opěrku, na kterou si bude dělat nárok i příliš blízko sedící spolujezdec. Podobná bitka se může odehrát i vzadu, na rozdíl od liftbacku jsme si ve spacebacku užívali luxusní prostor pro hlavu. | David Rajdl
Řidič má jediný problém – jak si pro sebe uzurpovat loketní opěrku, na kterou si bude dělat nárok i příliš blízko sedící spolujezdec. Podobná bitka se může odehrát i vzadu, na rozdíl od liftbacku jsme si ve spacebacku užívali luxusní prostor pro hlavu. | David Rajdl
Škoda Rapid Spaceback 1.2 TSI/63 kW | David Rajdl
Škoda Rapid Spaceback 1.2 TSI/63 kW | David Rajdl
Škoda Rapid Spaceback 1.2 TSI/63 kW | David Rajdl
Škoda Rapid Spaceback 1.2 TSI/63 kW | David Rajdl
Škoda Rapid Spaceback 1.2 TSI/63 kW | David Rajdl
První rapidy neměly elektrické ovládání zadních oken od řidiče. Naštěstí minulost. | David Rajdl
Výplně dveří jsou jednoduše tvarované, do kapsy se vejde i láhev objemu 1,5 litru | David Rajdl
Přístroje jsou jako obvykle dokonale čitelné, grafi ka a menu palubního počítače uživatelsky přívětivá | David Rajdl
Interiér obou rapidů mohou nově zkrášlovat výraznější dekory. V našem případě měl čistě bílou barvu, kterou za nejpovedenější nepovažujeme. Najdou se určitě hodnotněji působící kombinace. Složení přístrojovky kompletně z tvrdých plastů nám nevadí. | David Rajdl
Vybavena šestistupňovým ústrojím by dvanáctistovka TSI podávala nadstandardní výkony i se 63 kW, takto trochu trpí dlouhými převody. Na pětku se spacebacku už moc nechce. | David Rajdl
Vybavena šestistupňovým ústrojím by dvanáctistovka TSI podávala nadstandardní výkony i se 63 kW, takto trochu trpí dlouhými převody. Na pětku se spacebacku už moc nechce. | David Rajdl
Škoda Rapid Spaceback 1.2 TSI/63 kW | David Rajdl