Infiniti Q50: Širší schopnosti
3
/
6
Prohlédnout znovu
Infiniti Q50: Širší schopnosti
Jedním z příplatkových prvků jsou světlomety kompletně osazené diodami
|
Infiniti a archiv
Největší technickou zajímavostí Q50 je příplatkové řízení DAS (Direct Active Steering), které nemá mezi volantem a koly žádnou mechanickou vazbu. Od jednoho ke druhému vedou pouze dráty, po nichž dostává elektromotor ve sportovním režimu jiné povely než v komfortním: s tuhnoucím volantem se tak zrychluje převod a naopak. Odlišení jednotlivých režimů funguje perfektně a v pohodovém cestovním korábu to jednoduše nemá chybu. Mechanickou přímočarost sporťáku ani cit pro přilnavost předních kol tu sice hledat nemůžeme, ale kde bychom dnes takové věci ve střední třídě našli? O bezpečnost není třeba se bát – stejně jako v letadlech Airbus je systém jištěný ztrojením řídicích jednotek.
|
Infiniti a archiv
Zpracování kabiny je prvotřídní, design místy japonsky nudný. K sedadlům ani pozici za volantem nemáme připomínky.
|
Infiniti a archiv
Diesel nabídne kufr o objemu 510 litrů, u hybridu ho baterie zmenšují na rovných čtyři sta.
|
Infiniti a archiv
Základní nastavení dynamických režimů je rychle po ruce, detailnější v menu počítače
|
Infiniti a archiv
Pozvolně klesající záď přispívá k vynikající aerodynamice se součinitelem odporu cx = 0,26.
|
Infiniti a archiv