Automatickou převodovku DSG dostala i verze 1.8 TSI 4x4, ale motor je naladěn jen na 112 kW.
|
David Rajdl a Škoda Auto
Největší novinkou v interiéru je tříramenný volant z octavie
|
David Rajdl a Škoda Auto
Modernizovaný yeti si ponechal výbornou variabilitu kabiny. Zadní sedadla lze sklápět, posouvat nebo úplně vyjmout. Kufr tak nabídne objem od 405 do 1760 l.
|
David Rajdl a Škoda Auto
Škoda Yeti
|
David Rajdl a Škoda Auto
Škoda Yeti
|
David Rajdl a Škoda Auto
Škoda Yeti
|
David Rajdl a Škoda Auto
Škoda Yeti
|
David Rajdl a Škoda Auto
Zepředu má outdoor (vlevo) zespodu černý přední nárazník a stříbrné panely až k němu, zezadu (vpravo) je ochranný panel na černém podkladu posunutý mnohem výš
|
David Rajdl a Škoda Auto
Kompletní ochrana posádky devíti airbagy novému yetimu zůstala
|
David Rajdl a Škoda Auto
Funkci off -road mají čtyřkolky Yeti od výbavy Elegance, Outdoor vždy.
|
David Rajdl a Škoda Auto
O pohon všech kol se v současném provedení stará spojka Haldex páté generace
|
David Rajdl a Škoda Auto