Příběh: Ukecali ho u nehody a pak zfušovali, co se dalo
3
/
7
Prohlédnout znovu
Příběh: Ukecali ho u nehody a pak zfušovali, co se dalo
Při opravě došlo k výměně části zadního boku. Při této výměně došlo k poškození rámu (zřejmě proříznutí bruskou). Tato oblast je již nosnou částí vozidla a její bezpečnost může být takovým zásahem narušena.
|
Archiv Světa motorů
Napojení zadního boku (v místě u kola) na část karoserie je opět bez antikorozního ošetření. V některých místech přitom již koroze začala svoje devastační působení.
|
Archiv Světa motorů
Při odvrtávání jednotlivých částí vždy vzniknou takzvané kovové špony. Ty je potřeba okamžitě po skončení prací vyluxovat, aby jejich pohybem nedocházelo k oděrkám na nástřiku karoserie. Opět zde hrozí vysoké riziko vzniku masivní koroze.
|
Archiv Světa motorů
Lícování dveří a prahu vykazuje výrazné nepřesnosti
|
Archiv Světa motorů
Plastové části lapačů nečistot byly přestříkány barvou
|
Archiv Světa motorů
Lícování zadních dveří a zadního blatníku je po opravě výrazně nepřesné. Špatná práce měla za následek v rychlém čase oprýskání laku zadního boku. Navíc se v těchto místech aplikuje také speciální ochranná fólie, která zde vůbec použita nebyla.
|
Archiv Světa motorů
Neodborně opravená vzpěra předního nárazníku, která nebyla antikorozně ošetřena. V blízké budoucnosti se tak dá očekávat, že se koroze mohutně rozroste. Může to vést až k devastaci celé vzpěry.
|
Archiv Světa motorů