Logo magazínu

Nissan Note 1.2 Acenta: kam patřím

2/18
Prohlédnout znovu

Nissan Note 1.2 Acenta: kam patřím

Nissan Note 1.2 Acenta | David Rajdl
Nissan Note 1.2 Acenta | David Rajdl
K přehlednosti hlavních přístrojů a logice palubního počítače nemáme připomínky, chybí nám však teploměr motoru | David Rajdl
Nissan Note 1.2 Acenta | David Rajdl
Nissan Note 1.2 Acenta | David Rajdl
Řazení chodí hladce a přesně. Nové převodovky sdílené s Renaultem a Dacií jsou v tomto ohledu přesvědčivé. | David Rajdl
Parkovací kamera. | David Rajdl
Soustava parkovacích kamer s ptačí perspektivou je výborný nápad převzatý z luxusních vozů Infiniti. Obyčejný pípací asistent ale v ceníku chybí. | David Rajdl
Nesouměrně se přelévající tvary dodávají kabině moderní šmrnc, průměrná kvalita materiálů odpovídá ceně vozu. Navigace a samočinná klimatizace jsou ve výbavě Acenta za příplatek. | David Rajdl
Nadbytek místa vzadu je vykoupen malým kufrem. Za posuvnou lavici, která by ho ze základních 295 litrů zvětšila na 381, je třeba připlatit. Zadní sedák je příliš nízký a plochý, dospělému nepodepře nohy | David Rajdl
V předních křeslech si medíme, kazí nám to ale chybějící posuv volantu. | David Rajdl
K neobvyklé pružnosti tříválce přispívá proměnné časování sacích ventilů | David Rajdl
Všechny motory jsou skloněné vzad, což zkrátilo přední převis. | David Rajdl
Tuhé tlumiče si s měkkými péry nerozumí, auto se stále chvěje. V oblouku se naklání, díky přetáčivému naladění ale zatáčí ochotně. Standardní ESP zasahuje plynule. | David Rajdl
Zámek je pečlivě zarovnaný s hranou víka, neuhodí se o něj ani čahouni | David Rajdl
Standardně dodávaná rezerva si zaslouží potlesk. Začíná být zvláštností... | David Rajdl
Tvar kufru je přiměřeně pravidelný, překvapí však široké podběhy, které mu ubírají na šířce. Oceňujeme plastové zakrytí prahu, bránící odření laku. | David Rajdl
Nissan Note 1.2 Acenta | David Rajdl