Video: Šlapat, nebo odrážet?
6
/
14
Prohlédnout znovu
Video: Šlapat, nebo odrážet?
Video se připravuje ...
Na ovládání klaksonu na volantu jsme si zvykli rychle. Další tlačítka přidávala zvuku motoru na dramatičnosti.
|
Jiří Křenek
Sofi stikovaná přední náprava přináší nadstandardní jízdní projev
|
Jiří Křenek
Potah sedačky a opěrka zajistí jezdci dokonalé pohodlí. Všimněte si odkládacího prostoru pro nápoj.
|
Jiří Křenek
Jednoznačně nejsportovnější a na dráze určitě nejjistější z testovaných škodovek – Fabia S2000
|
Jiří Křenek
V zatáčkách byl peugeot méně jistý než audi, řízení neposkytovalo takovou zpětnou vazbu. Boční vedení sedačky si však Matěj pochvaloval.
|
Jiří Křenek
Dá se říct, že fabia se v Praga aréně chovala velmi podobně jako citigo
|
Jiří Křenek
Škoda Citigo se navzdory svému městskému zaměření slušně držela i na závodní dráze
|
Jiří Křenek
První metry na šlapadle Audi byly krušné. Velmi dobré jízdní vlastnosti a strmé řízení zapříčinily lehký karambol.
|
Jiří Křenek
Oblepit zelenou fabii tak, aby se z ní stala Fabia S2000, to je úkol pro opravdového odborníka! Bez Matějovy pomoci bychom neměli šanci...
|
Jiří Křenek
Proužek na volantu je v zatáčkovitých pasážích velmi účinným pomocníkem
|
Jiří Křenek
Poháněno je pouze pravé zadní kolo, diferenciál chybí. Důsledkem je větší ochota zatáčet do pravého oblouku.
|
Jiří Křenek
Pod volantem nechyběly přístroje. Spolehnutí na ně však moc nebylo.
|
Jiří Křenek
Audi je nej.
|
Jiří Křenek