Renault Koleos 2.0 dCi AT 4x4 Privilége: Želízko kousek od ohně
6
/
11
Prohlédnout znovu
Renault Koleos 2.0 dCi AT 4x4 Privilége: Želízko kousek od ohně
Interiér a vybavení Renaultu Koleos odrážejí jeho stáří nejvýrazněji. Spíše účelově řešenou palubní desku z hrubších materiálů nezdobí žádný elegantní prvek, některé ovladače jsou rozmístěné nelogicky (zejména vyhřívání sedadel zcela mimo zorné pole) a kontrola jiných funkcí se kvůli systému R-Link zdvojila (jas displeje se ovládá jinde než osvětlení hlavních přístrojů). Bez pokročilých internetových funkcí navíc R-Link žádnou výhodu nepřináší. Dohromady s kolísajícím výkonem topení a nemastně znějícím ozvučením Bose nepředstavuje ani nejlépe vybavený koleos příjemné místo k životu.
|
Jiří Káš
Kinematicky zajímavá zadní náprava přispívá k agilnímu chování na silnici
|
Jiří Káš
Filtr pevných částic trčí pod podlahou a snižuje světlou výšku.
|
Jiří Káš
Funkční, ne však přitažlivá. Proti nejnovějším konkurentům vypadá kabina účelově.
|
Jiří Káš
Osmi- až devítilitrová spotřeba odpovídá hmotnosti a aerodynamice vozu i automatické převodovce. Motor 2.0 dCi ale nepatří ke spořínkům nikde.
|
Jiří Káš
Ofi ciálně malý objem kufru klame, může za něj jen nízká poloha roletky. Délka a šířka odpovídají poměrům třídy, nakládání přes sklopný díl víka je ale nepraktické.
|
Jiří Káš
Hledali byste ovladač tempomatu zrovna tady?
|
Jiří Káš
Renault Koleos 2.0 dCi AT 4x4 Privilége
|
Jiří Káš
Interiér a vybavení Renaultu Koleos odrážejí jeho stáří nejvýrazněji. Spíše účelově řešenou palubní desku z hrubších materiálů nezdobí žádný elegantní prvek, některé ovladače jsou rozmístěné nelogicky (zejména vyhřívání sedadel zcela mimo zorné pole) a kontrola jiných funkcí se kvůli systému R-Link zdvojila (jas displeje se ovládá jinde než osvětlení hlavních přístrojů). Bez pokročilých internetových funkcí navíc R-Link žádnou výhodu nepřináší. Dohromady s kolísajícím výkonem topení a nemastně znějícím ozvučením Bose nepředstavuje ani nejlépe vybavený koleos příjemné místo k životu.
|
Jiří Káš
Samočinná převodovka řadí plynule a logicky. Pomalejší reakce se v usedlém SUV dají tolerovat. 4
|
Jiří Káš
Podélný prostor vzadu není špatný, sedák je ale nízko a nepodepírá stehna.
|
Jiří Káš