Lidé se zajímavými vozidly: Když je dobrá parta... (+ galerie)
Jen broušení na základní kov prý trvalo tři týdny. A náklady na brusný materiál přesáhly 3000 korun.
|
Josef Dvořák a archiv Jaromíra Heraleckého
Renovace a přestavba vozu trvala skoro osm měsíců, skončila teprve letos v létě
|
Josef Dvořák a archiv Jaromíra Heraleckého
Jedním z nejtěžších úkolů prý bylo sehnat na dobové lité ráfky o průměru třinácti palců pneumatiky šířky 205 mm
|
Josef Dvořák a archiv Jaromíra Heraleckého
do prostoru. Co nebylo potřeba to nezapojovali Takže z nádržky ostřikovačů zatímhadička jen visí
|
Josef Dvořák a archiv Jaromíra Heraleckého
Interiér je přečalouněný, jinak původní – na rozdíl od volantu. Originální se tvůrcům nelíbil. Topení zase nevyhovovalo, použili tedy jiné ze stejšnu.
|
Josef Dvořák a archiv Jaromíra Heraleckého
Tipovali byste, že žábry pocházejí z autobusu?
|
Josef Dvořák a archiv Jaromíra Heraleckého
Škoda130 RS
|
Josef Dvořák a archiv Jaromíra Heraleckého
Přední světelná rampa je chytře odnímatelná. Stačí povolit dva šrouby. Stejné, jaké drží kola.
|
Josef Dvořák a archiv Jaromíra Heraleckého