Logo magazínu

Lidé se zajímavými vozidly: Když je dobrá parta... (+ galerie)

3/8
Prohlédnout znovu

Lidé se zajímavými vozidly: Když je dobrá parta... (+ galerie)

Jen broušení na základní kov prý trvalo tři týdny. A náklady na brusný materiál přesáhly 3000 korun. | Josef Dvořák a archiv Jaromíra Heraleckého
Renovace a přestavba vozu trvala skoro osm měsíců, skončila teprve letos v létě | Josef Dvořák a archiv Jaromíra Heraleckého
Jedním z nejtěžších úkolů prý bylo sehnat na dobové lité ráfky o průměru třinácti palců pneumatiky šířky 205 mm | Josef Dvořák a archiv Jaromíra Heraleckého
do prostoru. Co nebylo potřeba to nezapojovali Takže z nádržky ostřikovačů zatímhadička jen visí | Josef Dvořák a archiv Jaromíra Heraleckého
Interiér je přečalouněný, jinak původní – na rozdíl od volantu. Originální se tvůrcům nelíbil. Topení zase nevyhovovalo, použili tedy jiné ze stejšnu. | Josef Dvořák a archiv Jaromíra Heraleckého
Tipovali byste, že žábry pocházejí z autobusu? | Josef Dvořák a archiv Jaromíra Heraleckého
Škoda130 RS | Josef Dvořák a archiv Jaromíra Heraleckého
Přední světelná rampa je chytře odnímatelná. Stačí povolit dva šrouby. Stejné, jaké drží kola. | Josef Dvořák a archiv Jaromíra Heraleckého