Továrna vyrábí přes 80 designů litých kol značek AEZ, Dotz, Dezent a Enzo. Dokáže vyrobit litá kola o velikosti od 14 do 22 palců a aktuálně umí udělat 1787 různých designů, rozměrů, roztečí či barev disků.
|
Leoš Káňa
Samotná forma se skládá z několika dílů a její výroba je asi nejnákladnější součástí celého procesu výroby litého kola.
|
Leoš Káňa
... do samotného odlévacího zařízení.
|
Leoš Káňa
... a v nádobách se připraví, ...
|
Leoš Káňa
Spolu se zbytky z výroby se roztaví v peci, ...
|
Leoš Káňa
Tyče ze slitiny hliníku a hořčíku jsou základní výrobní surovinou.
|
Leoš Káňa
jsme na konci – stačí zabalit a odeslat.
|
Leoš Káňa
ola s leštěnou úpravou se potom vracejí k odfrézování části laku.
|
Leoš Káňa
Zavěšená kola směřují do umývárny a posléze do lakovny, kde je zákaz focení.
|
Leoš Káňa
Některé výrobky projdou ještě dalším testováním kvality.
|
Leoš Káňa
Rentgenová kontrola kvality.
|
Leoš Káňa
Továrna vyrábí přes 80 designů litých kol značek AEZ, Dotz, Dezent a Enzo. Dokáže vyrobit litá kola o velikosti od 14 do 22 palců a aktuálně umí udělat 1787 různých designů, rozměrů, roztečí či barev disků.
|
Leoš Káňa