Logo magazínu

Reportáž: Hliník se odstěhoval do Neuenrade

8/13
Prohlédnout znovu

Reportáž: Hliník se odstěhoval do Neuenrade

Hrubý odlitek opouští formu. | Leoš Káňa
Továrna vyrábí přes 80 designů litých kol značek AEZ, Dotz, Dezent a Enzo. Dokáže vyrobit litá kola o velikosti od 14 do 22 palců a aktuálně umí udělat 1787 různých designů, rozměrů, roztečí či barev disků. | Leoš Káňa
Samotná forma se skládá z několika dílů a její výroba je asi nejnákladnější součástí celého procesu výroby litého kola. | Leoš Káňa
... do samotného odlévacího zařízení. | Leoš Káňa
... a v nádobách se připraví, ... | Leoš Káňa
Spolu se zbytky z výroby se roztaví v peci, ... | Leoš Káňa
Tyče ze slitiny hliníku a hořčíku jsou základní výrobní surovinou. | Leoš Káňa
jsme na konci – stačí zabalit a odeslat. | Leoš Káňa
ola s leštěnou úpravou se potom vracejí k odfrézování části laku. | Leoš Káňa
Zavěšená kola směřují do umývárny a posléze do lakovny, kde je zákaz focení. | Leoš Káňa
Některé výrobky projdou ještě dalším testováním kvality. | Leoš Káňa
Rentgenová kontrola kvality. | Leoš Káňa
Továrna vyrábí přes 80 designů litých kol značek AEZ, Dotz, Dezent a Enzo. Dokáže vyrobit litá kola o velikosti od 14 do 22 palců a aktuálně umí udělat 1787 různých designů, rozměrů, roztečí či barev disků. | Leoš Káňa