Logo magazínu

Budoucnost: Potkáme je také u nás?

2/12
Prohlédnout znovu

Budoucnost: Potkáme je také u nás?

Už napřesrok mají prodejny luxusních automobilů obohatit hned dvě stěhovavé novinky od našich západních sousedů. Ani právě odhalená čtvrtá generace Mercedesu třídy C totiž nepřijde o rodinnou verzi kombi a největší (i nejstarší) audi z řady Q rovněž předá žezlo nástupci. Zatímco o stuttgartském modelu střední třídy jsme už přinesli spoustu informací, a dokonce seděli uvnitř, v případě ingolstadtsko-bratislavského SUV nevíme skoro nic. Z první fotografi e zakamufl ovaného prototypu je ale jasné, že obr bude ve srovnání se současným Q7 působit výrazně odlehčeným dojmem. Rozměrná zadní stěna s kompletně výklopnými svítilnami však audi zůstane, stejně jako možnost až sedmimístného uspořádání interiéru. | Carparazzi, archiv, Renault
V Jižní Americe se bravu daří mnohem více než v Evropě, tudíž si tam automobilka může dovolit nabízet pro něj různé optické pakety. | Carparazzi, archiv, Renault
Původní káčko se v upravené podobě dodnes prodává v Brazílii. Odbyt modelu ale vázne, proto byl nástupce představen právě tam. | Carparazzi, archiv, Renault
Pětidveřový Ford Ka je sice úplnou novinkou, na bázi první generace však kdysi vznikl koncept minikombi Touring Ka. | Carparazzi, archiv, Renault
Vůbec poprvé jsme „ku“ obdivovali už v roce 1994, kdy se světu ukázala jako studie. K sériové verzi tenkrát neměla moc daleko. | Carparazzi, archiv, Renault
Číňané budou novému kompaktnímu fi atu říkat Ottimo, pohánět jej zatím mají jen dvě verze přeplňovaného zážehového čtyřválce. | Carparazzi, archiv, Renault
Na nápadité karoserie jsme byli u dosavadních Fiatů Bravo zvyklí, design novinky nejprve otestuje reakce asijských motoristů. | Carparazzi, archiv, Renault
Pokud chce fordka jménem Ford Ka v záplavě miniaut přežít, bez pětidveřové karoserie už to příště nepůjde. | Carparazzi, archiv, Renault
Předobrazem důležité francouzské novinky byla loni třídveřová sportovní studie Twin´Run. Na ní je patrná inspirace Fiatem 500. Vsadili bychom se, že v těchto barvách vyjede specifi kace R.S. | Carparazzi, archiv, Renault
Zapomeňte na vše, co jste dosud o Renaultu Twingo slyšeli. Novinka bude mít patery dveře, neočekávatelný design a pohon zadních kol vyvinutý spolu s Mercedesem, respektive Smartem. | Carparazzi, archiv, Renault
Přes radikální změny koncepce, pohonu a designu příď třetí generace twinga na první pohled nezapře příslušnost ke značce. Zásadním sjednocujícím prvkem příštích renaultů je maska chladiče s úzkou štěrbinou a do ní vsazeným logem. | Carparazzi, archiv, Renault
S žádnými karosářskými odvozeninami se údajně pro nové twingo nepočítá. Od roku 2010 vyráběný miniroadster Renault Wind totiž loni kvůli slabé poptávce předčasně skončil. A karoserie typu křížence hatchbacku a MPV či SUV by mohla ohrozit model Captur. Vzhledem k nápaditosti karosářů Renaultu však ještě můžeme být překvapeni… | Carparazzi, archiv, Renault