Logo magazínu

Nissan Note vs. Škoda Rapid Spaceback: Dvě studně nápadů

13/41
Prohlédnout znovu

Nissan Note vs. Škoda Rapid Spaceback: Dvě studně nápadů

Jednoduché linie palubní desky jsou pro mladoboleslavskou automobilku typické. Původní interiér působí celkem chudě. V našem případě ho obohacuje dekorační lišta, která však není určena základnímu provedení Active. | Svět motorů
Uprostřed velkého rychloměru se zobrazují údaje z palubního počítače. | Svět motorů
Proti minulé generaci působí note moderněji. Zajímavé je uspořádání tlačítek ventilace a klimatizace do kruhu. Oranžové podsvícení displeje ale neladí s ostatními obrazovkami | Svět motorů
To u rapidu se musíte spokojit s tlačítkem dálkového ovládání. | Svět motorů
Volant padne skvěle do ruky. | Svět motorů
Hbitý ve slalomu, komfortní na nerovnostech – takový je Rapid Spaceback. | Svět motorů
Koncernový diesel 1.6 TDI v nízkých otáčkách nepříjemně duní. | Svět motorů
Rapid zvládne připojení externích nosičů. | Svět motorů
Na kamery zapomeňte – rapid má jen parkovací čidla. | Svět motorů
2 Systém stop-start nabízí provedení Green tec za příplatek. | Svět motorů
Volant nissanu jde polohovat jen výškově. | Svět motorů
Nissan se více hrne v přímém směru. I řízení je pomalejší. | Svět motorů
Vznětový čtyřválec 1.5 dCi má výkon 66 kW a pochází od Renaultu. | Svět motorů
V moderním autě nesmí chybět vstup USB. | Svět motorů
Čtveřice kamer pomáhá při parkování ve městě. | Svět motorů
Tlačítkem ECO se zjemní reakce motoru na sešlápnutí plynu. | Svět motorů
Nissan Note 1.5 dCi vs. Škoda Rapid Spaceback 1.6 TDI | Svět motorů
Uchycení prostředního pásu v opěradle zadního sedadla je lepší řešení než u Nissanu. | Svět motorů
Kufr rapidu. | Svět motorů
Příplatková rezerva bohužel z kufru ubere 31 litrů. | Svět motorů
Malý Nissan Note může mít bezklíčkové odemykání. | Svět motorů
Praktická je také z jedné strany gumová rohož. | Svět motorů
Bohatý síťový program nebo odnímatelná přihrádka jsou u škodovky za příplatek. | Svět motorů
Schránka před spolujezdcem je dostatečně hluboká. | Svět motorů
Dobře se nám sedělo i vpředu – pozice za volantem je příjemná. | Svět motorů
Vzadu jsme se cítili naprosto skvěle. | Svět motorů
Loketní opěrka rapidu ukrývá odkládací prostor. | Svět motorů
Držák na mobil je ve škodovce příjemný. | Svět motorů
Zadní dveře se otevírají téměř do pravého úhlu, což ulehčuje nastupování do vozu. | Svět motorů
Ačkoliv rozměrově jsou přední sedadla v pořádku, chybí jim výraznější boční vedení. | Svět motorů
Uchycení prostředního bezpečnostního pásu nissanu je trochu krkolomné. | Svět motorů
Kufr nissanu. | Svět motorů
Mezipodlahu dostanete vždy k zadní posuvné lavici, takže v základním provedení Visia ji mít nebudete. | Svět motorů
I když má note na délku jen 4100 mm, nabízí note slušný kufr | Svět motorů
Dojezdové náhradní kolo patří do základní výbavy nissanu. | Svět motorů
Zato dvojitá uzavíratelná schránka před spolujezdcem pojme všechny potřebné i nepotřebné drobnosti. | Svět motorů
Ideální polohu za volantem jsme ale hledali složitěji, protože note nemá podélně nastavitelný volant. | Svět motorů
Při posunutí zadních sedadel do přední polohy zbývalo 174 cm vysokému fi gurantovi ještě 5 cm místa před koleny – paráda. | Svět motorů
S velikostí kabiny nissanu jsme byli spokojeni. | Svět motorů
Sedadla škody nemají chybu. | Svět motorů
Přístrojovému štítu dominují dva dobře čitelné kruhové ukazatele. | Svět motorů