Duster vs. Mokka vs. SX4 vs.Yeti: Když už auto jednou je...
12
/
53
Prohlédnout znovu
Duster vs. Mokka vs. SX4 vs.Yeti: Když už auto jednou je...
Odvážné barevné kombinace spolu s některými povrchy působí dojmem decentního luxusu
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Šestnáctistovka původem od Fiatu běží klidně a má nejnižší spotřebu
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
S nízkou a lehkou karoserií se S-Cross protahuje mezi kuželkami raz dva. Ke stabilitě ani nepotřebuje tvrdé pérování.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 vs. Opel Mokka 1.7 CDTi 4x4 vs. Suzuki SX4 1.6 DDiS 4x4 vs. Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 vs. Opel Mokka 1.7 CDTi 4x4 vs. Suzuki SX4 1.6 DDiS 4x4 vs. Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Odvážné barevné kombinace spolu s některými povrchy působí dojmem decentního luxusu.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Yeti doplácí na velký objem a seškrcený výkon. V otáčkách je motor hlučnější i žíznivější.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Yeti má závodnickou školu. Sofi stikovaný podvozek si nechá líbit hodně, jízda je ale tvrdší.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 vs. Opel Mokka 1.7 CDTi 4x4 vs. Suzuki SX4 1.6 DDiS 4x4 vs. Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Motor mokky toho pamatuje už dost, přesto překvapí slušnou spotřebou
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Mokka drží na 18” kolech dobře, řidiči však nepomáhá pocitově volné řízení
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 vs. Opel Mokka 1.7 CDTi 4x4 vs. Suzuki SX4 1.6 DDiS 4x4 vs. Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 vs. Opel Mokka 1.7 CDTi 4x4 vs. Suzuki SX4 1.6 DDiS 4x4 vs. Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Patnáctistovka je pružná a živá. Duster ji však kvůli terénu žene krátkými převody.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Dusteru nedělají dobře vyšší rychlosti ani nerovnosti v zatáčce. Při vyhýbacím manévru se mu trochu vlní záď
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 vs. Opel Mokka 1.7 CDTi 4x4 vs. Suzuki SX4 1.6 DDiS 4x4 vs. Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 vs. Opel Mokka 1.7 CDTi 4x4 vs. Suzuki SX4 1.6 DDiS 4x4 vs. Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Spodek vozu je přesto bez výstupků, fi ltr pevných částic je ukrytý u motoru S plochým spodkem a světlostí 180 mm toho
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
S-Cross sedí o centimetr níž než yeti, výrobce ani neuvádí náezdové úhly
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
SX4: Volitelné režimy pohonu 4x4 spojují uzavírání spojky s ostrostí plynu a ESP
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
S plochým spodkem a světlostí 180 mm toho yeti projede docela dost
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
I yeti má výfuk vedený spodem, mezi profi ly ramen ale tolik nevyčnívá
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Mokka: To potvrzuje i nechráněný fi ltr pevných částic a motorový kryt, z něhož vystupuje vlnovec výfuku
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Vedení výfuku ukazuje, že do těžkého terénu mokka nemíří
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 vs. Opel Mokka 1.7 CDTi 4x4 vs. Suzuki SX4 1.6 DDiS 4x4 vs. Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Plechový kryt pod motorem se jen tak neulomí, korozi však podléhá rychle.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Také umístění fi ltru pevných částic pod kabinou je diskutabilní.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Výfuk vedený pod nápravou je v těžším terénu zranitelný.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Elektromagnetické ústrojí pohonu 4x4 má pro kluzké povrchy režim Lock s přísnější logikou připojování.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Suzuki SX4 Cross: 430 litrů
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Jako mokka má i suzuki skvěle uložený zadní sedák. Aerodynamičtější karoserie ale ubírá místo nad hlavou.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Tady se má řidič nejlépe. Pohodlná křesla, optimální poloha volantu i pedálů.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 vs. Opel Mokka 1.7 CDTi 4x4 vs. Suzuki SX4 1.6 DDiS 4x4 vs. Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Nejšikovnější ovládání lampiček. Ve tmě nemusíte hledat knoflíky, mačká se samotný velkoplošný kryt.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Škoda Yeti: 321 litrů
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Tři samostatná sedadla se do yetiho vejdou dost natěsno, stejně jako tělnatý redaktor na krajní místo u dveří. Necháme-li ale prostřední díl doma, dva krajní lze přisunout na střed, což dvěma dospělým zajistí nevšední komfort.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Opel Mokka: 356 litrů
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Nejvyšší a zároveň nejužší karoserie je cítit na skromné šířce předních sedadel. Poloha za volantem je ale díky širokým možnostem seřízení dobrá.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Další zbytečný pokus modernizovat ruční brzdu. Tlačítko nahoře vypadá zajímavě, ale mačkat se nedá.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Dacia Duster: 408 litrů
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 vs. Opel Mokka 1.7 CDTi 4x4 vs. Suzuki SX4 1.6 DDiS 4x4 vs. Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 vs. Opel Mokka 1.7 CDTi 4x4 vs. Suzuki SX4 1.6 DDiS 4x4 vs. Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Sedáky i zadní opěradlo jsou krátké a nepříliš robustní. Výhodou je místo na kolena vzadu.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Kompromisní polohu řidiče má na svědomí volant bez podélného seřízení.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Novinkou faceliftu je přesunutí ovládání elektrických oken na logičtější místo. Panel bohužel tlačí koleno řidiče.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 vs. Opel Mokka 1.7 CDTi 4x4 vs. Suzuki SX4 1.6 DDiS 4x4 vs. Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Technicky přísný, ale vzorně funkční interiér dává posádce jistotu. Atmosféru ruší některé levnější materiály.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Technicky přísný, ale vzorně funkční interiér dává posádce jistotu. Atmosféru ruší některé levnější materiály.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Yeti staví spíš na pocitu bytelnosti než na lákavých vychytávkách. Stříbřitý plast ve střední části bychom oželeli.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Yeti staví spíš na pocitu bytelnosti než na lákavých vychytávkách. Stříbřitý plast ve střední části bychom oželeli.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Tady jde hlavně o práci. Přestože facelift některá místa zlepšil, vysokou kulturu od dusteru nečekejte.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Tady jde hlavně o práci. Přestože facelift některá místa zlepšil, vysokou kulturu od dusteru nečekejte.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš
Přední sedadla yetiho mají správný tvar i velkorysé rozměry. Dlouhý sedák ale řidič nevyužije. Kvůli vysoko uloženému a skloněnému volantu musí sedět nad pedály se skrčenýma nohama.
|
Davidl Rajdl, Jiří Káš