Logo magazínu

Úřední buzerace: Tachovské ploužení

6/7
Prohlédnout znovu

Úřední buzerace: Tachovské ploužení

Šoféři jedoucí z plánské strany okresu do Tachova do práce mají po ránu často o zábavu postaráno. Na hlavním tahu se totiž trousí nijak neoznačené skupinky dělníků. Autor článku potvrzuje, že v zimním pološeru představuje náhlé setkání s různě se pohybující grupou vskutku nevšední adrenalinový zážitek. | Josef Holek
Vítkovský kopec je rozdělen do tří pruhů. Dva vedou na Tachov. Dnes jaksi postrádají smysl, protože zejména pomalejší kamiony už předjíždět nelze. Všem musí stačit padesátka. Červený puntík označuje místo, kde dříve stála značka ukončující obec. | Josef Holek
Autobus MHD zajíždí do areálu někdejších kasáren, kde má sídlo několik menších fi rem a jedna továrna. K fabrice na opačné straně silnice, do níž každý den pěšky míří stovky dělníků, ale nezajíždí. | Josef Holek
Dříve se v úseku mezi Tachovem a Vítkovem jezdilo devadesátkou. Za snížením na padesát stojí bezpečnost chodců. | Josef Holek
Z Vítkova vede do areálu bývalých kasáren stezka pro pěší. Je ale na opačné straně silnice, takže by problém neřešila ani v případě protažení do Tachova. Neodpadla by totiž potíž s přecházením silnice k fabrice na protější straně. | Josef Holek
Nalevo od levých svodidel stezka k továrně nebude. Vznikl by problém s vykoupením pozemků a kvůli nevhodnému terénnímu uspořádání by byla příliš drahá. | Josef Holek
Chodník by se v Plánské ulici našel, měří ale jen pár metrů. Kdyby byla ulice osazena vyšším počtem lamp, platil zde zákaz vjezdu a vyrostl nový chodník až ke křižovatce, stala by se ulice bezpečnější alternativou hlavního tahu, kde by mohl platit zákaz vstupu chodcům. A že chodník něco stojí? Ano, ale jistě to bude méně, než kdyby se stavěl na druhé straně hlavní silnice. | Josef Holek