Logo magazínu

Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD: Amerika přezbrojila

4/8
Prohlédnout znovu

Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD: Amerika přezbrojila

Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Summit | Jiří Káš
Třílitrový diesel v jeepu dobře funguje, díky osmistupňovému automatu působí živěji a má být i úspornější | Jiří Káš
Luxusnější materiály a velké displeje zajišťují, že se v ručně montovaném interiéru konečně cítíte jako v autě za 1,7 milionu. | Jiří Káš
Grand Cherokee nabízí tři poháněcí soustavy, přičemž dvě nejvyšší výbavy včetně testované Summit mají permanentní pohon všech kol Quadra-Drive II s mezinápravovou rozdělovací převodovkou a elektronicky ovládanou spojkou pro aktivní rozdělování točivého momentu. Na zadní nápravě najdeme elektronický samosvorný diferenciál ELSD. Nechybí redukce s převodovým poměrem 2,72:1 ani asistent pro regulované sjíždění svahů. Kontrola trakce Selec-Terrain má modifi kované režimy. Zmizel Sport a dříve sloučený Písek/bláto se rozdělil do dvou. Pět různých nastavení elektronických systémů tedy zůstává. | Jiří Káš
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Summit | Jiří Káš
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Summit | Jiří Káš
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Summit | Jiří Káš
Nové digitální přístroje drží krok s dobou. Řidič si může libovolně nakombinovat údaje zobrazované v prostřední části. | Jiří Káš