Logo magazínu

6x6: práce všeho druhu

1/13
Prohlédnout znovu

6x6: práce všeho druhu

Dvouválcový litrový rotax má neskutečnou sílu odspodu, kterou je ale možné dávkovat tak jemně, že je krotký jako beránek | Jiří Káš
V ceníku ofi ciálního importéra najdete Outlander 6x6 s označením T3. Podobnost s názvem naší nejznámější tramvaje je ryze náhodná, zde se jedná o označení homologační skupiny – zemědělský nebo lesnický traktor s provozní hmotností nepřesahující 600 kg. Z toho plyne pro šestikolku několik důsledků: dostane žlutou registrační značku, se kterou se smí po silnicích pohybovat maximálně čtyřicítkou, nemusí na STK, vézt může jediného cestujícího-řidiče a ten nemusí mít na hlavě přilbu. Není to přece žádný motorkář, ale traktorista… | Jiří Káš
Outlander 1000 6x6 XT | Jiří Káš
Outlander 1000 6x6 XT | Jiří Káš
Outlander 1000 6x6 XT | Jiří Káš
Náš testovací předprodukční exemplář je jediným kusem v Evropě. Stroje pro zákazníky dorazí v dubnu a budou mít zrcátka i směrovky. | Jiří Káš
Outlander 1000 6x6 XT | Jiří Káš
Outlander 1000 6x6 XT | Jiří Káš
Outlander 1000 6x6 XT | Jiří Káš
Prostřední náprava má velké zdvihy. Vytažením závlačky a šroubu odpojíte torzní stabilizátor i u třetí nápravy, která pak svede to samé. | Jiří Káš
Outlander 1000 6x6 XT | Jiří Káš
Přední naviják má i dálkové ovládání. Druhý s tažnou silou 750 kg lze namontovat dozadu. | Jiří Káš
Outlander 1000 6x6 XT | Jiří Káš