Logo magazínu

Hyundai i10 vs. Škoda Citigo: Miniatury

23/35
Prohlédnout znovu

Hyundai i10 vs. Škoda Citigo: Miniatury

Škoda Citigo 1.0 MPI/55 kW | David Rajdl
Hyundai i10 1.0i/48,5 kW | David Rajdl
Displej navigace se umí přepnout na výstup z palubního počítače, jeho prostřednictvím se ovládá také handsfree. | David Rajdl
Otáčkoměr vlevo dole je nezvykle malý. | David Rajdl
Hyundai i10 1.0i/48,5 kW vs. Škoda Citigo 1.0 MPI/55 kW | David Rajdl
Škoda Citigo 1.0 MPI/55 kW | David Rajdl
Absolutní šeď, nicméně dokonale zpracovaná a z trochu kvalitnějších plastů než v případě i10. | David Rajdl
Pětistupňová převodovka řadí přesně, páka je však utopena hodně nízko | David Rajdl
Motor Cigigo je o něco pružnější, jeho nízká spotřeba trhá rekordy. Existuje i ve slabší verzi s výkonem 44 kW, tu však kvůli výrazně horší dynamice doporučit nemůžeme. | David Rajdl
Až na trochu delší dráhy všechno OK, chválíme vyvýšené umístění na středovém panelu | David Rajdl
Výkonů škodováckého tříválce sice nedosahuje, ani není tak úsporný, zato je lépe odhlučněný | David Rajdl
Hyundai i10 1.0i/48,5 kW | David Rajdl
U produktu koncernu Volkswagen musíme zadní okénko vyklápět. A když chceme spustit elektrické sklo spolujezdce, nezbude nám než se přes kolegu nahnout. | David Rajdl
V boční části předního opěradla jsme objevili tuto jisticí síťku. Nejspíš bude praktická, my jsme ji však nevyužívali. | David Rajdl
To tzv. držák na multimediální přístroje dnes a denně. Velice rozumně investovaná pětistovka. Polička nad příplatkovým udělátkem je dost mělká a předměty v ní uložené mají tendenci klouzat. | David Rajdl
Ergonomicky perfektně zvládnutý je též středový panel. | David Rajdl
Citigo. Tady se vešla nejvýš půllitrovka. | David Rajdl
Citigo. Dvoulitrovou láhví jsme v „plecháči“ neuspěli. | David Rajdl
Ani v citigo si nebudeme na objem schránky před spolujezdcem stěžovat | David Rajdl
Už ani nespočítáme, kolikrát jsme se s takto vztyčeným platem rozjeli... Děs a hrůza! | David Rajdl
Užší vstup a vysoká nakládací hrana pomáhají tuhosti karoserie. Koberec najdeme jenom ve spodní části zavazadlového prostoru, podběhy plechově svítí. | David Rajdl
Na šířku, to je v citigo místa! Velmi slušné je to však i před koleny a nad hlavou, zde škodovka odpovídá hyundaii. Přední sedačky byly do příchodu í-desítky velmi pohodlné, nyní bychom je zařadili někam k průměru třídy | David Rajdl
Na integrované opěrce nám nejvíc vadí zužující se opěradlo. | David Rajdl
To je vám věc! Elektricky ovládané zadní boční okénko! Na loketní opěrce řidičových dveří pak najdeme dokonce čtyři podobné ovladače! Že je to samozřejmost? Podívejte se vedle. | David Rajdl
V okolí zajišťovací brzdy se koncentrovalo hned několik odkládacích prostorů. Poslední poslouží už cestujícím na zadních sedačkách. | David Rajdl
Zcela jednoduchý a naprosto přehledný přístrojový štít. | David Rajdl
Nad rozměrným odkládacím prostorem před řadicí pákou najdeme vstupy AUX a USB. Pro druhou specifi kaci Family součást standardní výbavy | David Rajdl
Velmi slušně dimenzovaná je i kapsa v zadních dveřích. Rovněž potěší „kompletní“ provedení výplní, Hyundai i10 plechy v interiéru neukazuje | David Rajdl
Ta v kapse výplní předních dveří již ovšem nadstandardní. Vešli jsme se dokonce i s dvoulitrovou láhví. | David Rajdl
Odkládací schránka před spolujezdcem je standardně objemná. | David Rajdl
Dojezdovou rezervu dostanete až od vyšší výbavy Family. K základnímu Classicu se nedodává | David Rajdl
Lepší známku za kufr si Hyundai i10 nezasloužil ani tak základním objemem jako spíš větším vstupním otvarem a nižší nakládací hranou. Stejně jako v interiéru jsou i zde všechny plechy důsledně zakrytovány. | David Rajdl
Že se dá i v miniautě sedět vzadu velmi pohodlně, dokazuje Hyundai i10. Stísněně jsme se rozhodně necítili, všimněte si také opěrky hlavy nastavitelné v širokém rozsahu. | David Rajdl
Vpředu jsme si užívali dobrodiní nejkomfortnějších sedaček v segmentu. | David Rajdl
Přístrojovka prostá výrazných přechodů typických pro jiné hyundaie se nám zamlouvá daleko víc než divočina. | David Rajdl