Logo magazínu

Toyota Aygo: Velké věci v malém světě

14/14
Prohlédnout znovu

Toyota Aygo: Velké věci v malém světě

Uskupení ovladačů klimatizace je nápadité, přehledné a dobře odstíněné. | David Rajdl
Jako u předchůdce sedí přístrojový štít na sloupku volantu. Základní výbava nemá otáčkoměr, který už není budíkem na tykadle, ale digitálním sloupcem (zcela vlevo). | David Rajdl
Toyota Aygo 1.0 VVT-i x-clusiv | David Rajdl
Toyota Aygo 1.0 VVT-i x-clusiv | David Rajdl
Toyota Aygo 1.0 VVT-i x-clusiv | David Rajdl
U nejmenších aut jsme si zvykli na výklopná větrací okénka v zadních dveřích. Při manipulaci s kloubovým mechanismem pozor na prsty. Au! | David Rajdl
Tři vychytávky na zádi: pod madlem se odjišťuje zámek kufru. Puntík slouží k bezklíčkovému zamknutí. Dole kouká kamera. | David Rajdl
Zadní dveře se otevírají v malém úhlu a vstupní otvor je úzký. Nastupování je proto krkolomné, ani manipulace s autosedačkou není nejsnazší. Překvapilo nás, že by se do dveřní kapsy vešla i velká láhev 1,5 l. | David Rajdl
Litrový tříválec dodává Toyota všem kolínským trojčatům. Jezdí za méně než pět litrů, ale netáhne. | David Rajdl
Toyota Aygo 1.0 VVT-i x-clusiv | David Rajdl
Kufr narostl o 29 litrů, ale pořád je malý a nepraktický i na poměry nejmenšího segmentu. Plato je nově hadrové, účel plní a snadno se s ním manipuluje. Vzpěry skleněného víka pracují nově ve dvojici. | David Rajdl
Design přístrojové desky je francouzsky členitý, však také na rozdíl od techniky vznikal pod taktovkou Peugeotu a Citroënu. Interiér je široký a nabízí dost odkládacích míst. | David Rajdl
Vzadu se sedí příjemně vysoko, tím ale radost končí. Místa pro kolena i hlavu je málo, figurant měří 178 cm. Opěradlo je hodně kolmé. | David Rajdl
Vepředu se nám líbilo, sedadla jsou pohodlná a místa je tu dostatek. Volant se seřizuje pouze výškově, navíc v malém rozsahu. | David Rajdl