Logo magazínu

Škoda Superb III: Jako nikdy

1/27
Prohlédnout znovu

Škoda Superb III: Jako nikdy

Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Tradiční doména největší škodovky, místo pro kolena zadních cestujících. V porovnání s menší octavií se zde cítíme pohodlněji také díky výše posazenému sedáku. | Josef Dvořák a Škoda Auto
Loketní opěrka je opravdu mohutná, na šířku je v superbu hodně místa – proti octavii obrovský rozdíl. Polohu za volantem můžeme jen chválit. | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Přístrojová deska se velice podobá té v octavii, jen v superbu ale najdeme dekorativní lištu. Displej pak lehce vystupuje z obrysu středového panelu. | Josef Dvořák a Škoda Auto
Škoda Superb III | Josef Dvořák a Škoda Auto
Tlačítkem na boku sedadla lze pošoupnout spolujezdce | Josef Dvořák a Škoda Auto
Jen se podívejte, jak se dá vzadu vesele sedět i ve třech. Redaktor uprostřed nohu přes nohu mít musel, středový tunel je totiž dost rozměrný. | Josef Dvořák a Škoda Auto