Logo magazínu

Citroën C4 1.6 BlueHDi Feel Edition: Nekamenujte klasiky

8/8
Prohlédnout znovu

Citroën C4 1.6 BlueHDi Feel Edition: Nekamenujte klasiky

Citroën C4 není nejatraktivnější, nejmodernější ani nejlépe smontované auto na světě. Umí ale leccos, co už ostatní zapomněli. | Jiří Káš
Citroën C4 není nejatraktivnější, nejmodernější ani nejlépe smontované auto na světě. Umí ale leccos, co už ostatní zapomněli. | Jiří Káš
Modernější Peugeot 308 závidí: C4 zachovává samostatné ovladače topení a šikovná tlačítka hlavních položek menu. To je mnohem lepší než bloudit nabídkami jediného displeje. | Jiří Káš
S příplatkovou rezervou má kufr objem 380 litrů a potěší širokým vstupem. | Jiří Káš
Omlazovací kúrou prošel také motor. Táhne zdatně a „žere“ málo, škoda jen pětirychlostní a zoufale nepřesné převodovky. | Jiří Káš
Sedadla jsou pohodlná a široká, jejich potah ale vypadá jaksi recyklovaně | Jiří Káš
Modernější Peugeot 308 závidí: C4 zachovává samostatné ovladače topení a šikovná tlačítka hlavních položek menu. To je mnohem lepší než bloudit nabídkami jediného displeje. | Jiří Káš
Xenony jsou minulostí a halogen do dálky nesvítí nijak zázračně | Jiří Káš