Logo magazínu

Can-Am Spyder F3: Z cesty, jedu já!

1/10
Prohlédnout znovu

Can-Am Spyder F3: Z cesty, jedu já!

Excentrický Can-Am Spyder F3 dává jasně najevo, kdo bude králem letního korzování. Exkluzivně jsme testovali na Mallorce. | archiv
Asistenční systémy jsou přísné, ale lehký drift dovolí. | archiv
Takový pohled jinde nezažijete. Příď nového F3 je nesmírně robustní, nádrž je před jezdcem, zatímco u starších modelů leží pod sedlem. | archiv
Všechna tři kola brzdí kombinovaná soustava ovládaná jedním pedálem. Dodavatel Brembo odvedl skvělou práci. | archiv
Plně vybavený přístrojový štít je přehledný, nemá ale stínění, takže se na slunci leskne. | archiv
Potřebujete řidičák na auto, ovládání se ale podobá motorce. U verzí se semiautomatem se řadí páčkou – jako při přehazování na kole. | archiv
Vysoká příď skrývá zavazadlový prostor o objemu 24,4 litru. Komu to nestačí, může si přiobjednat originální brašny. | archiv
Vysoká příď skrývá zavazadlový prostor o objemu 24,4 litru. Komu to nestačí, může si přiobjednat originální brašny. | archiv
Stříbrné kapoty a červený rám podle nás tvoří nejhezčí kombinaci. Barvy jsou vyhrazeny vyšší specifi kaci F3-S, základní model s manuálním řazením se prodává výhradně v černé. | archiv
Stříbrné kapoty a červený rám podle nás tvoří nejhezčí kombinaci. Barvy jsou vyhrazeny vyšší specifi kaci F3-S, základní model s manuálním řazením se prodává výhradně v černé. | archiv