Ford Focus ST 2.0 Ecoboost: Radost až na kost
6
/
13
Prohlédnout znovu
Ford Focus ST 2.0 Ecoboost: Radost až na kost
Ford Focus ST 2.0 Ecoboost
|
Davidl Rajdl
Ford Focus ST 2.0 Ecoboost
|
Davidl Rajdl
Fandíme přehlednému dotykovému displeji, který vypadá mnohem lépe než standardní malá obrazovka. Bohužel stojí minimálně 19 100 korun, s navigací jste v tom za padesát.
|
Davidl Rajdl
Ford Focus ST 2.0 Ecoboost
|
Davidl Rajdl
Ford Focus ST 2.0 Ecoboost
|
Davidl Rajdl
Pokud byste se rozhodli připlácet za 19palcová kola, berte rovnou sadu Performance za 27 000 Kč, která přidá i větší přední brzdy
|
Davidl Rajdl
Přepracovaný interiér s menším počtem tlačítek pozvedl celkový dojem z focusu. Fandíme přehlednému dotykovému displeji, který vypadá mnohem lépe než standardní malá obrazovka. Bohužel stojí minimálně 19 100 korun, s navigací jste v tom za padesát.
|
Davidl Rajdl
Ford Focus ST 2.0 Ecoboost
|
Davidl Rajdl
Alternativou k testovanému hatchbacku je kombi, které stojí o 20 000 Kč víc. Novinku v nabídce Focusu ST představuje diesel, který pořídíte za stejné peníze jako benzin. Má ale o dost nižší výkon 136 kW.
|
Davidl Rajdl
Originální vyústění výfuku dělá Focus ST nezaměnitelným. Uvnitř je zvukový doprovod dramatičtější než zvenku, zhutňuje jej speciální potrubí vedené palubní deskou před spolujezdcem.
|
Davidl Rajdl
Těsné sedačky Recaro dělí lidi na ty, co si je nemohou vynachválit, a na ty, kteří se do nich nevejdou. Vyšší posaz patří ke zvyklostem sportovních fordů.
|
Davidl Rajdl
Ford Focus ST 2.0 Ecoboost
|
Davidl Rajdl
Přidaná hodnota ST: efektní ukazatele teploty oleje, tlaku turba a tlaku oleje
|
Davidl Rajdl