Logo magazínu

Peugeot 208 1.2 PureTech Allure: Vrchol trojkové soustavy

8/13
Prohlédnout znovu

Peugeot 208 1.2 PureTech Allure: Vrchol trojkové soustavy

Peugeot 208 1.2 PureTech Allure | Jiří Pekárek
Zavazadelník nabízí slušných 285 litrů objemu, nákladová hrana leží kvůli torzní tuhosti vysoko | Jiří Pekárek
Jednou z novinek faceliftu je instalace zadní parkovací kamery. U malého auta zbytečná, řeknete si. Jenže dnešní vozy s mohutnými sloupky už nemají tak přehledné karoserie jako před lety… | Jiří Pekárek
Zadní lampy s technologií LED a efektem 3D známe již z minulých let, ale dnes jimi mohou svítit i úplně nejzákladnější provedení | Jiří Pekárek
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure | Jiří Pekárek
Vzadu se dá sedět relativně pohodlně, ale na dlouhé cesty to není. A už vůbec ne ve třech, ačkoli i na tuto možnost je malý třídveřový peugeot připravený. | Jiří Pekárek
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure | Jiří Pekárek
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure | Jiří Pekárek
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure | Jiří Pekárek
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure | Jiří Pekárek
Řadicí páka má příjemný tvar, ale pouze pět stupňů a příliš dlouhé dráhy | Jiří Pekárek
Pokud nepočítáme ostré GTI, zážehovým vrcholem nového Peugeotu 208 je turbem přeplňovaný tříválec 1.2 PureTech. Jeho výkony tomu odpovídají, odhlučnění i kultivovanost jsou na slušné úrovni. | Jiří Pekárek
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure | Jiří Pekárek