Logo magazínu

Dvoudveřové MBX je dnes unikát: Dlažební kostka zachránila výpravu

1/10
Prohlédnout znovu

Dvoudveřové MBX je dnes unikát: Dlažební kostka zachránila výpravu

Škoda 1000 MBX | Jiří Pekárek a archiv Ladislava Hrubého
Škoda 1000 MBX | Jiří Pekárek a archiv Ladislava Hrubého
Škoda 1000 MBX | Jiří Pekárek a archiv Ladislava Hrubého
Auto Ladislava Hrubého prokázalo značnou spolehlivost, když v něm majitel procestoval Evropu | Jiří Pekárek a archiv Ladislava Hrubého
Na Škodě 1000 MBX byl poprvé použit dvoukarburátorový motor | Jiří Pekárek a archiv Ladislava Hrubého
Škoda 1000 MBX | Jiří Pekárek a archiv Ladislava Hrubého
Kamion v Nizozemsku auto před osmi lety ošklivě pochroumal. Zadní blatník je unikátní a od běžného MB se liší. | Jiří Pekárek a archiv Ladislava Hrubého
Renovace trvala sedm let, během ní se z vraku vyloupl cenný kousek | Jiří Pekárek a archiv Ladislava Hrubého
Okna bez sloupku jsou pro MBX typická. Bohužel jimi po čase do interiéru zatéká. | Jiří Pekárek a archiv Ladislava Hrubého
Embéčko Ladislava Hrubého není jen muzejní leštěnka, ale auto, v němž se běžně jezdilo | Jiří Pekárek a archiv Ladislava Hrubého