Tlačítek je hodně, vyznáte se ale spolehlivě.
|
Davidl Rajdl
Budíků je pět (jako vždy u 911), druhý zprava je však spíše multifunkčním displejem
|
Davidl Rajdl
Nalevo se ovládají jízdní režimy, uprostřed prosklená střecha, napravo pak zadní křídlo, sportovní výfuk a stop-start.
|
Davidl Rajdl
Proboha proč se i u Porsche sekvenčně řadí proti „přírodě“, tedy podřazuje pákou směrem dozadu?!
|
Davidl Rajdl
Z motoru nevidíte prakticky vůbec nic. Plochý šestiválec je umístěn až za zadní nápravou a jezdit se s ním dá za jedenáct litrů.
|
Davidl Rajdl
Za sportovní sedačky se připlácí osmdesát tisíc.
|
Davidl Rajdl
Ač na to zadní sedačky nevypadají, drobnější postavy na nich kratší svezení vydrží. Častěji budou ale využívány jako dodatečný odkládací prostor.
|
Davidl Rajdl
Porsche 911 Carrera 4 GTS
|
Davidl Rajdl
Porsche 911 Carrera 4 GTS
|
Davidl Rajdl
Střechu za jízdy nesundáte, targa musí stát. Proměna v polokabriolet proběhne za devatenáct sekund.
|
Davidl Rajdl
Zploštělý volant sportovně jen vypadá, nejlepší je samozřejmě klasika. A nejlépe bez tlačítek. Děkujeme, Porsche!
|
Davidl Rajdl