Logo magazínu

Porsche 911 Carrera 4 GTS: Tři písmena ke štěstí

3/15
Prohlédnout znovu

Porsche 911 Carrera 4 GTS: Tři písmena ke štěstí

Porsche 911 Carrera 4 GTS | Davidl Rajdl
Porsche 911 Carrera 4 GTS | Davidl Rajdl
Porsche 911 Carrera 4 GTS | Davidl Rajdl
Tlačítek je hodně, vyznáte se ale spolehlivě. | Davidl Rajdl
Budíků je pět (jako vždy u 911), druhý zprava je však spíše multifunkčním displejem | Davidl Rajdl
Nalevo se ovládají jízdní režimy, uprostřed prosklená střecha, napravo pak zadní křídlo, sportovní výfuk a stop-start. | Davidl Rajdl
Proboha proč se i u Porsche sekvenčně řadí proti „přírodě“, tedy podřazuje pákou směrem dozadu?! | Davidl Rajdl
Z motoru nevidíte prakticky vůbec nic. Plochý šestiválec je umístěn až za zadní nápravou a jezdit se s ním dá za jedenáct litrů. | Davidl Rajdl
Za sportovní sedačky se připlácí osmdesát tisíc. | Davidl Rajdl
Ač na to zadní sedačky nevypadají, drobnější postavy na nich kratší svezení vydrží. Častěji budou ale využívány jako dodatečný odkládací prostor. | Davidl Rajdl
Porsche 911 Carrera 4 GTS | Davidl Rajdl
Porsche 911 Carrera 4 GTS | Davidl Rajdl
Střechu za jízdy nesundáte, targa musí stát. Proměna v polokabriolet proběhne za devatenáct sekund. | Davidl Rajdl
Zploštělý volant sportovně jen vypadá, nejlepší je samozřejmě klasika. A nejlépe bez tlačítek. Děkujeme, Porsche! | Davidl Rajdl
Porsche 911 Carrera 4 GTS | Davidl Rajdl