Hydrografika: Proč barvit? Tiskněte!
3
/
15
Prohlédnout znovu
Hydrografika: Proč barvit? Tiskněte!
Znáte hydrografiku?
|
Jiří Káš a WTPart
Obvykle se potiskují použitá kola, která se musejí nejprve repasovat. Tedy očistit, opískovat, stříknout plničem a nalakovat podklad.
|
Jiří Káš a WTPart
Velkou část práce zabere maskování ploch, které nemají být potištěny. V tomto případě se nejprve vymaskují bílé paprsky.
|
Jiří Káš a WTPart
Po stržení maskování je kolo připraveno k nanesení motivu z fólie. Nejprve ho pracovník odmastí.
|
Jiří Káš a WTPart
Zbytek kola se nastříká černým lakem, výsledek tak bude kontrastní.
|
Jiří Káš a WTPart
Ve vodní lázni nahřáté na 29 až 31 °C se poté opatrně kolo pokládá. Při vytahování už je krásně vidět, jak na něm ulpěl potisk. Fólie zmizela.
|
Jiří Káš a WTPart
Po omytí a vysušení se výsledek zalakuje a hotové kolo se může namontovat na auto.
|
Jiří Káš a WTPart
Mezi kvalitou fólií jsou veliké rozdíly. Jejich ceny se pohybují od 250 do 400 Kč za metr.
|
Jiří Káš a WTPart
Znáte hydrografiku?
|
Jiří Káš a WTPart
Mezi kvalitou fólií jsou veliké rozdíly. Jejich ceny se pohybují od 250 do 400 Kč za metr.
|
Jiří Káš a WTPart
Znáte hydrografiku?
|
Jiří Káš a WTPart
Nejvíc času zabere klasická lakýrničina při přípravě podkladu a pak vykrývání ploch
|
Jiří Káš a WTPart
Tomáš Kraus ukazuje, jak byste ani zblízka nepoznali, že předmět potištěný motivem karbonu z něj opravdu není vyrobený
|
Jiří Káš a WTPart
Nádrž ze staré jawy po nanesení motivu zajímavě ožila. Vlevo jednatel společnosti Petr Matura
|
Jiří Káš a WTPart
Znáte hydrografiku?
|
Jiří Káš a WTPart