Maxon Matador 125: Osud nám ho nepřál
2
/
12
Prohlédnout znovu
Maxon Matador 125: Osud nám ho nepřál
Maxon Matador 125
|
David Rajdl a Jiří Baborský
Maxon Matador 125
|
David Rajdl a Jiří Baborský
Maxon Matador 125
|
David Rajdl a Jiří Baborský
Maxon Matador 125
|
David Rajdl a Jiří Baborský
Červenec 2014 / 127 km - Řidič roomsteru nás přehlédl, nedal přednost a zamířil rovnou před přední kolo skútru. Brzdili jsme i očima, ale skončilo to nárazem do boku auta. Jezdec byl v pořádku, skútr se odebral na dlouhé čtyři měsíce do servisu.
|
David Rajdl a Jiří Baborský
Červen 2014 / 12 km - Skútr jsme přebírali s 12 najetými kilometry v centrále společnosti Auto Kelly, která značku Maxon v Česku zastupuje. Tehdy jsme byli plni elánu a plánů.
|
David Rajdl a Jiří Baborský
S jednoválcem jsme si moc neužili. Nestačil se ani pořádně zajet, zpočátku vynechávalo zapalování, spotřeba 4,7 litru byla nezdravě vysoká. Když se začal dostávat do kondice, byl dlouhodobý test nečekaně ukončen.
|
David Rajdl a Jiří Baborský
Podsedlový prostor nám při každodenním používání nestačil. Nevejde se do něj ani otevřená přilba.
|
David Rajdl a Jiří Baborský
Maxon Matador 125
|
David Rajdl a Jiří Baborský
Květen 2015 / 599 km - Martin Frei poprvé usedl na jednostopý stroj. Byla to láska na první svezení. Pro maxon šlo ale o cestu poslední. Během nočního spánku na sídlišti si jej kdosi bez dovolení půjčil a jaksi nám jej zapomněl vrátit...
|
David Rajdl a Jiří Baborský
Oficiální nejvyšší rychlost 85 km/h byla na tachometru hned a držela se i ve stoupání. Očividně dost proměřoval, možná šlo o následek nehody, prý to není pro maxon typické.
|
David Rajdl a Jiří Baborský
Celý skútr vypadá atraktivně, a dokonce má i řadu efektních detailů. Brzdy se ukázaly pro metrákový stroj dostatečně účinné, po městě jsme s nimi neměli problém.
|
David Rajdl a Jiří Baborský