Honda VFR1200X Crosstourer: Na dovču bez spojky
2
/
10
Prohlédnout znovu
Honda VFR1200X Crosstourer: Na dovču bez spojky
Honda Crosstourer je pořádný macek. Váží 285 kg, což je dost i na poměry třídy. Verze s manuálem je o deset kil lehčí. Zatímco manévry na místě jsou za trest, obratnost při jízdě vyvolává úsměv.
|
Jiří Káš
Crosstourer je typický polykač kilometrů a přímo si říká o sadu Touring. Stojí 66 877 Kč a zahrnuje: ◗ Tři hliníkové kufry ◗ Vyhřívané rukojeti ◗ Vyšší cestovní štít ◗ Hlavní stojan V ceně dostanete ještě tři stavitelné vložky zámku, takže pak můžete odemykat kufry klíčkem od zapalování motorky.
|
Jiří Káš
Pro sportovní jízdu nám přišlo ideální řazení příplatkovou nožní pákou
|
Jiří Káš
Tlačítka na levé straně řídítek slouží k ručnímu řazení – jako přehazovačka
|
Jiří Káš
Vzadu přepínač automat/ /manuál. Vpředu volič sportovního režimu a neutrálu.
|
Jiří Káš
Honda VFR1200X Crosstourer
|
Jiří Káš
Honda VFR1200X Crosstourer
|
Jiří Káš
Letmo zavěšené drátěné kolo a výfuk jako hlaveň kanonu. Krása!
|
Jiří Káš
Honda VFR1200X Crosstourer
|
Jiří Káš
Honda VFR1200X Crosstourer
|
Jiří Káš