Logo magazínu

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Intense+: Samurajská trpělivost

15/15
Prohlédnout znovu

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Intense+: Samurajská trpělivost

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Intense+ | Davidl Rajdl
Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Intense+ | Davidl Rajdl
Naživo je kabina outlanderu stejně útulná jako na snímcích. Materiály potěší lepší povrchovou úpravou a komunikační systém dovoluje připojení telefonu bez hlasových povelů v angličtině. | Davidl Rajdl
Zelený režim přijde k dobru spíš u automatu, s manuálem udržíme nízké otáčky sami. Motor spolupracuje velmi ochotně. | Davidl Rajdl
Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Intense+ | Davidl Rajdl
Třetí řadu sedadel mají vyšší dvě výbavy ve standardu. Na cestu do Chorvatska by to asi nebylo, ale při kratších vzdálenostech přijde tato možnost k dobru. Prostřední řada má sedadla posuvná, ale jen v poměru 2:1. | Davidl Rajdl
Třetí řadu sedadel mají vyšší dvě výbavy ve standardu. Na cestu do Chorvatska by to asi nebylo, ale při kratších vzdálenostech přijde tato možnost k dobru. Prostřední řada má sedadla posuvná, ale jen v poměru 2:1. | Davidl Rajdl
Rám třetí řady sedadel bohužel vysunul rezervní kolo na otevřenou scénu | Davidl Rajdl
Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Intense+ | Davidl Rajdl
Škoda japonské nedůslednosti - rádio ani navigace nespolupracují s displejem mezi hlavními přístroji. | Davidl Rajdl
Zelený režim přijde k dobru spíš u automatu, s manuálem udržíme nízké otáčky sami. Motor spolupracuje velmi ochotně. | Davidl Rajdl
Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Intense+ | Davidl Rajdl
I v sedmimístné variantě má kufr objem slušných 667 litrů | Davidl Rajdl
I v sedmimístné variantě má kufr objem slušných 667 litrů | Davidl Rajdl
Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Intense+ | Davidl Rajdl