Logo magazínu

Subaru Levorg 1.6 GT-S: Jedinečný exemplář

23/27
Prohlédnout znovu

Subaru Levorg 1.6 GT-S: Jedinečný exemplář

Subaru Levorg 1.6 GT-S Comfort | Jiří Káš
Subaru Levorg 1.6 GT-S Comfort | Jiří Káš
Už ve standardní výbavě Subaru Levorg naleznete elektronickou parkovací brzdu, vyhřívání předních sedadel, připojení chytrých telefonů, parkovací kameru nebo startování tlačítkem | Jiří Káš
Už ve standardní výbavě Subaru Levorg naleznete elektronickou parkovací brzdu, vyhřívání předních sedadel, připojení chytrých telefonů, parkovací kameru nebo startování tlačítkem | Jiří Káš
Novinka Subaru je vybavena předními světlomety LED, a tak ani nepřekvapí, že diody najdeme i u zadních světel | Jiří Káš
Subaru Levorg 1.6 GT-S Comfort | Jiří Káš
Subaru Levorg 1.6 GT-S Comfort | Jiří Káš
Subaru Levorg 1.6 GT-S Comfort | Jiří Káš
Levorg přebírá spoustu dílů z modelu WRX STi, což je vidět i v interiéru. Tvarování palubní desky je shodné, stejně jako výborný volant. Ovládání palubního počítače je nelogické – listuje se v něm tlačítkem na středovém panelu, nuluje se kolíčkem v přístrojích. | Jiří Káš
Subaru Levorg 1.6 GT-S Comfort | Jiří Káš
Subaru Levorg 1.6 GT-S Comfort | Jiří Káš
Subaru Levorg 1.6 GT-S Comfort | Jiří Káš
Subaru Levorg 1.6 GT-S Comfort | Jiří Káš
Subaru Levorg 1.6 GT-S Comfort | Jiří Káš
Agregát je spojen výhradně s bezestupňovou převodovkou CVT. Posunutím voliče do polohy „M“ a přepnutím systému SI-Drive 3 do módu „S“ můžete řadit pádly pod volantem 4 a užíváte si sportovní svezení. | Jiří Káš
Agregát je spojen výhradně s bezestupňovou převodovkou CVT. Posunutím voliče do polohy „M“ a přepnutím systému SI-Drive 3 do módu „S“ můžete řadit pádly pod volantem 4 a užíváte si sportovní svezení. | Jiří Káš
Levorg přebírá spoustu dílů z modelu WRX STi, což je vidět i v interiéru. Tvarování palubní desky je shodné, stejně jako výborný volant. Ovládání palubního počítače je nelogické – listuje se v něm tlačítkem na středovém panelu, nuluje se kolíčkem v přístrojích. | Jiří Káš
Agregát je spojen výhradně s bezestupňovou převodovkou CVT. Posunutím voliče do polohy „M“ a přepnutím systému SI-Drive 3 do módu „S“ můžete řadit pádly pod volantem 4 a užíváte si sportovní svezení. | Jiří Káš
To nejdůležitější se nachází pod hliníkovou kapotou. Výborně odhlučněný kultivovaný zážehový boxer má zdvihový objem 1,6 litru, přímé vstřikování paliva a přeplňování turbodmychadlem. Výsledkem je výkon 125 kW a slušná dynamika | Jiří Káš
Základní objem 522 litrů je rozhodně lákavé číslo. Sklopením zadních opěradel navíc vznikne dlouhá a rovná ložná plocha. Do udávaného objemu je však započítáno i 40 litrů pod podlahou, kde nenajdete rezervu, ale velké schránky. | Jiří Káš
Základní objem 522 litrů je rozhodně lákavé číslo. Sklopením zadních opěradel navíc vznikne dlouhá a rovná ložná plocha. Do udávaného objemu je však započítáno i 40 litrů pod podlahou, kde nenajdete rezervu, ale velké schránky. | Jiří Káš
Základní objem 522 litrů je rozhodně lákavé číslo. Sklopením zadních opěradel navíc vznikne dlouhá a rovná ložná plocha. Do udávaného objemu je však započítáno i 40 litrů pod podlahou, kde nenajdete rezervu, ale velké schránky. | Jiří Káš
Levorg délkou 4690 mm balancuje mezi kompaktními kombi a nižší střední třídou. V podélném směru je uvnitř místa dost, ale šířkou kabiny zaostává. Zaujmout ideální pozici za volantem není problém – užívali jsme si i sportovně tvarovaných sedadel nebo naklápěcí opěrky hlavy. | Jiří Káš
Levorg délkou 4690 mm balancuje mezi kompaktními kombi a nižší střední třídou. V podélném směru je uvnitř místa dost, ale šířkou kabiny zaostává. Zaujmout ideální pozici za volantem není problém – užívali jsme si i sportovně tvarovaných sedadel nebo naklápěcí opěrky hlavy. | Jiří Káš
Už ve standardní výbavě Subaru Levorg naleznete elektronickou parkovací brzdu, vyhřívání předních sedadel, připojení chytrých telefonů, parkovací kameru nebo startování tlačítkem | Jiří Káš
Už ve standardní výbavě Subaru Levorg naleznete elektronickou parkovací brzdu, vyhřívání předních sedadel, připojení chytrých telefonů, parkovací kameru nebo startování tlačítkem | Jiří Káš
Subaru Levorg 1.6 GT-S Comfort | Jiří Káš