Logo magazínu

Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift: Pasivní sportovec

1/14
Prohlédnout znovu

Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift: Pasivní sportovec

Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift | Jiří Káš
Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift | Jiří Káš
Víko kufru se může zvedat elektricky a také bezdotykově mávnutím nohou pod nárazníkem. Těmto pomocníkům ale práce dlouho trvá. | Jiří Káš
Všechny zadní sedačky se umějí položit do vzorné roviny a noblesní MPV pak může zaskočit za dodávku. Kvůli sedadlům v podlaze je u sedmimístné verze mělčí kufr pod krycí roletou, což částečně vyvažuje schránka na drobnosti pod zadní částí podlážky. | Jiří Káš
Všechny zadní sedačky se umějí položit do vzorné roviny a noblesní MPV pak může zaskočit za dodávku. Kvůli sedadlům v podlaze je u sedmimístné verze mělčí kufr pod krycí roletou, což částečně vyvažuje schránka na drobnosti pod zadní částí podlážky. | Jiří Káš
Interiér se shoduje s galaxy. Mezigeneračně ubylo tlačítek a originálních nápadů, Ford teď razí konzervativnější cestu. Dobrý dojem zbytečně srážejí lacinější detaily. Multimediální systém patří k přehlednějším. Štvala nás klimatizace s americkou (ne)logikou – všechno, nebo nic. | Jiří Káš
Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift | Jiří Káš
Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift | Jiří Káš
Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift | Jiří Káš
Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift | Jiří Káš
Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift | Jiří Káš
Nejsilnější verze naftového dvoulitru s jedním turbem má 132 kW a 400 N.m. Na auto tohoto kalibru je to optimální porce, spotřeba kolem osmi litrů je fajn. | Jiří Káš
Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift | Jiří Káš
Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift | Jiří Káš