Jak se vyrábějí dálníky: Let v nulové výšce
1
/
13
Prohlédnout znovu
Jak se vyrábějí dálníky: Let v nulové výšce
Jak se vyrábějí dálníky
|
Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Gustav Procházka nám ukazuje právě dokončované provedení pro vozíčkáře.
|
Jiří Pekárek a Daniel Lexa
V zatáčkách lze vozidlo naklopit až na zasunuté pomocné S přídavnými kolečky kolečko. Mimochodem k řízení je potřeba řidičák na motorku.
|
Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Hlavní vývojář, letecký konstruktér Daniel Lexa chystá modernizované vozidlo na homologační zkoušky
|
Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Za hlavou spolujezdce je k dispozici i docela slušný zavazadlový prostor
|
Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Jak se vyrábějí dálníky
|
Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Interiér je jedním slovem luxusní. Dokonce i střešní okno je ovládáno elektricky. Většina prvků je vyráběna v ČR.
|
Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Jak se vyrábějí dálníky
|
Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Jak se vyrábějí dálníky
|
Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Na designu současného provedení (vlevo) je patrný designový rukopis Audi
|
Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Trup se dělá stejným způsobem jako u malých letadel. Palivová nádrž je jeho integrální součástí. Využívá se chrommolybdenová kostra a kevlar.
|
Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Jak se vyrábějí dálníky
|
Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Starší typ z roku 1991 používají jako služební vůz. Má najeto přes sto tisíc kilometrů. Jiný zdejší kus už zdolal dokonce přes 270 tisíc.
|
Jiří Pekárek a Daniel Lexa